Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Mener å si jeg har hørt at man får løsere avføring når det nærmer seg fødselen, stemmer dette?? Har ikke diare, men det er plutselig blitt løsere de siste dagene...
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Har også hørt dette, det er noe med at tarmen vil tømme seg for å gjøre plass til barnet i fødselskanalen. Noen får akutt diare, noen får bare løsere mage, men andre igjen merker ingenting.
lilleminni Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Stemmer ikke på meg i allefall! Hadde det vært så vel...sliiiter med hard mage, tre uker igjen....huffhuff.... Du kan jo prøve å spise veldi grov mat for å "binde" avføringen litt, vist d er plagsomt:-)
Töddel Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Jepp, det stemte i allefall for meg de to første fødslene mine. Jeg var "underlig" i magen de siste dagene før fødselen begynte!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Jeg fikk løs mage rett før fødsel. Pleier aldri ha det ellers, heller omvendt...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Jeg tror det kommer ann på hva en spiser..
En liiiten til. Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 10 dager til termin...o er litt merkelig i magen,veldig bløt avf. ihvertfall.Spennende!!
Ma-i Skrevet 5. mars 2007 #8 Skrevet 5. mars 2007 Det er et tegn ja. Selv de meed veldig har mage får litt løsere siste dagene. Noen pleier også å kaste opp, det er kroppen som forbereder seg.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #9 Skrevet 5. mars 2007 Jeg hadde det på samme måte bare dager før jeg fødde... Så dette kan nok være starten på noe! Hørt flere som har opplevd det samme!
genoa Skrevet 5. mars 2007 #10 Skrevet 5. mars 2007 Da min lille tulle ble født, våknet jeg opp lørdag morgen med diare. Natt til søndag kastet jeg opp virkelig ALT som fantes i magesekken og søndagmorgen var tulla ute! Nå forventer jeg liksom løs mage og blir like skuffet hver morgen jeg våkner og alt er like hardt. 5 dager til termin! Lykke til!
mayaya Skrevet 5. mars 2007 #11 Skrevet 5. mars 2007 Jeg har 19 dager igjen, og magen er kjemperar. Endret konsistens og lukt og hele pakka. Håper det har noe med småens ankomst å gjøre :-p
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2007 #12 Skrevet 5. mars 2007 hvor lenge før ca inntreffer dette da? jeg er i uke 37 på onsdag, og jeg har i tre dager nå har løs mage, og merkelig lukt....
Pinklady og Amalie Skrevet 5. mars 2007 #13 Skrevet 5. mars 2007 Akkuratt det samme med meg! jeg bytter til uke 38 i morgen! VI får krysse fingrer og tær! HEHE
*panama* med to søte små Skrevet 5. mars 2007 #14 Skrevet 5. mars 2007 Jeg fikk det...Fikk løs mage samme dag som snuppa kom til verden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå