Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir opp tran nå. Har prøvd siden hun var baby, helsesøstera maser om det, men hun nesten kaster opp av det. Alt av hostesaft og slikt er ikke noe problem, men den tranen går ikke. Gir henne d-vitamin dråper, men der er vel ikke like bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går vel greit vel. Sier de vit D etter 2år hjemme (vi er lenger sør, her sluttes det ved 2 år!) ihht rakitt... Vi passer på omega 3 i maten, hun elsker røykelaks, blant annet..

Skrevet

Min gutt elsker tran, får sanasol rett etterpå, hvilket han kaller for godis, så det kan være en sammenheng der ;-)

Skrevet

Har du prøvd kapsler?

Her i huset går de ned på høykant, han tror det er godis...

Skrevet

Essensielle fettsyrer er visstnok kjempe viktig... Det ligger jo i ordet essensielle... Det er viktig for hjernens utvikling!

Har du prøvd eskimo sin som man får på helsekosten?

Den smaker tuttifrutti....

Skrevet

De har jeg ikke prøvd. Takk for tipset, da skal jeg kjøpe de på mandag!

Skrevet

Mini elsker tran:-) Gaper hver morgen, og det selv om vi hadde et opphold på 6-8 mnd...

Skrevet

Tran glir greit ned, så lenge den er nokså fersk hvertfall.

Lille : det anbefales ikke å gi både tran og sanasol, da kan de få for mye A og D-vitamin, og det kan være skadelig.

Skrevet

lillemann(2år4mnd) elsker tran med sitronsmak, han går å henter tranen i kjøleskapet før jeg får sagt tran..... vi har hatt et veldig langt opphold, da han var liten fikk jeg ikke i han tran. men plutselig for ca en mnd var tran kjempe stas. elsker tran...liker ikke sjokolade... tror man bare skal prøve litt og litt etterhvert.

Skrevet

Vi gir Eskimo Kids i stede for tran. Det smaker tuttifrutti og inneholder ikke A-vitaminer slik at vi kan gi Sanasol samtidig. Eskimo Kids er, så vidt jeg har forstått vel så bra som tran, noen påstår bedre også, fordi det er utvunnet fra selve fisken og ikke fiskeleveren som i tran (som vist nok ikke er så bra likevel når alt kommer til alt), så de får i hvertfall i seg alle de fete fiskeoljene og d-vitaminen som er anbefalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...