Gå til innhold

Snille, snille damene på føden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på jobb i dag (sykepleier på et sykehus), og da jeg var på do før jeg skulle gå av vakt, oppdaget jeg at jeg blødde litt friskt blod. Har hatt en SA tidligere og ble litt skjelven, så jeg gikk innom fødeavd på tur hjem for å høre om jeg kune få prate litt med ei jordmor. Der ble jeg tatt i mot med åpne armer og følte meg SÅ godt ivaretatt! En av jormødrene tok meg med for å få tatt ul, og der var den lille spiren i fin form og full vigør. :-) Morkake og fostervannmengden så også bra ut, så hun mente blødningen kom av lettblødende slimhinner, evt av at morkaka beveger seg oppover i livmora for tiden. Ble så letta atte'! Og jordmor sa at jeg bare måtte komme innom igjen hvis blødningene ikke stoppet eller det var noe annet jeg lurte på underveis i svangerskapet. Føler meg kjempetrygg og virkelig tatt på alvor!!! Godt at det finnes sånne skjønne mennesker! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå...heldig du da..var innom føden her i går jeg...kan ikke skryte av dem....

Skrevet

Hva skjedde der da? Ble litt nysgjerrig jeg nå....:-)

Skrevet

var inne pga jeg har hatt langvarige smerter i magen som bare blir verre..i går fikk jeg sånne tak at jeg ikke klarte stå...er svimmel og generelt ikke i form..og jeg føler selv at det ikke er som det skal...

så jeg ringte ..fikk komme inn...og fikk beskje at jeg heller måtte ringe legen...

Skrevet

undersøkte de ikke hvordan det stod til med den lille i det heletatt???

Skrevet

prøvde å finne hjerte lyd...noe de ikke fant....så var det bare hade bra...

Skrevet

irriterer meg maxdu får ring legen din istede..så får han heller ta kontakt med neste sykehus..jeg kan ikke hjelpe deg jeg....takk skal du ha sa jeg da...

de har jo ul der...men hun skulle hjem...

Skrevet

Hallo?? Går det virkelig an??? Det var sløvt!!! Kunne jo bedt deg vente til etter vaktssiftet da, kunne jo tenkes at det kom noe hyggelige, uthvilte, peroner på jobb da... Skjønner godt at du ikke ble imponert over den behandligen! Men hvordan går det med deg nå da?? har du ringt legen din, eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...