Gjest Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Noen som vet om en varm og vanntett vinterdress? Den hun har i barnehagen nå er varm, men fant ut når jeg hentet fredag at den ikke er vanntett, hun var gjennomvåt når jeg tok den av henne.
Synnøve_Solbakken Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Reimatec + Den er veldig bra, har sitteplate i rumpa også. Blir hverken kald eller våt i den
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Hvor får jeg kjøpt den? Har Helly Hansen nå, trodde den skulle være så bra
Synnøve_Solbakken Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Kjøpte vår på reflex, koster 899,- Koster endel mer for barn over 4 år. Gå inn på Reima.no kanskje det står forhandlere der. Finnes ikke netthandel av reima.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 5. mars 2007 #6 Skrevet 5. mars 2007 Gutten vår har Reima og er aldri våt eller kald.
sarajosefineniklasteres Skrevet 5. mars 2007 #7 Skrevet 5. mars 2007 Vi er veldig fornøyd med Troll-dressen. Har uttagbart for, og er fullstendig vanntett. Bruker den høst, vinter og vår, trenger ingen annen dress.
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 6. mars 2007 #8 Skrevet 6. mars 2007 Reima tec er bra, Troll også.... Begge er veldig gode i vått vær, har testet mot barn i regntøy og de i regntøy blir våtere (!) Dyre dresser, men verdt pengene. Troll er best til litt større barn synes jeg, de er litt klønete å kle på pga det ullforet inni. Reima tec er en drøm å kle på, men kan ikke ta ut foret så sesongen blir litt kortere.
-Lin Skrevet 6. mars 2007 #9 Skrevet 6. mars 2007 Er jo litt sent å svare på denne nå da, for du har sikkert løpt og kjøpt... Men jeg MÅ bare få lagt inn et skryteinnlegg om EXIT-dressen!!! Den er super! Snuppa er knusk tørr, god og varm og dressen sitter som støpt. Passformen er kjempefin! )
Føken siruppsnipp Skrevet 8. mars 2007 #10 Skrevet 8. mars 2007 Mikkline, med avtagbart ullfor. 100% vanntett. Kommer aldri til å kjøpe en annen type dress enn denne!
Atene Skrevet 15. mars 2007 #11 Skrevet 15. mars 2007 Mikk-Line er absolutt den dressen jeg er best fornøyd med. Har med både avtagbart og fast for.. Vår- og sommerdressen til Mikk-Line er også veldig fin.. Samme kvalitet som Reima, men mye billigere faktisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå