Gå til innhold

alle gode ting er 3!!


Løvemor07

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg med skrekkbalndet fryd og ser på en svak blå strek som bare blir tydeligere jo lenger den ligger her...Har følt meg uggen og kvalm den siste uka og var egentlig ganske sikker i min sak, men testen for en uke siden var negativ så jeg prøvde å skylde på omgangsjuka..men dengang ei. Nå lurer jeg på hvordan jeg skal fortelle dette til løvemannen for dette er ikke akkurat planlagt for å si det sånn, men alle gode ting er 3 - er det ikke det man sier da? Stor grattis til alle i samme bås jaffal, må det gå gått med hele hurven:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har og nr 3 i magen. ikke veldig planlagt her heller. hadde blødning på fredag, men den er stoppet nå, så alt ser bra ut!:) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nr 3 i magen jeg å. overhodet ikke planlagt,men gubben ble glad og jeg er jo veldig lykkelig...

 

masse lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også nr 3 i magen,men planlagt ,men allikavel uvirkeligt ,trodde ikke det kom til og klaffe så fort :)

Mannen ble kjempe glad han også :)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Så artig at det er flere som skal ha nr 3 da! Løvemannen ble som jeg forventet (kjenner han jo godt etterhvert :-))) veldig paff da jeg - etter at han hadde tyllet i seg et par glass vin på lørdagskvelden, plutselig satt å viftet med graviditetstesten i den andre sofaen. Han brukte noen sekund på å summe seg før han hostet frem et "når har dette skjedd da?", men som den løvemannen han er tok det ikke mange sekunder deretter før han stolt gliste over sin egen fruktbarhet og klarte å regne ut at dette må ha skjedd så å si på dagen 10 år etter at vi ble sammen. Menn er velsignet enkle å ha med å gjøre innimellom! Vi har ikke kommet dit at vi tenker praktisk enda, men for en herlig hemmelighet..... Nå håper jeg bare at svangerskapet går bra (har mistet før), og skal prøve å nyte det så langt jeg klarer for jeg kjenner på det at dette nok blir vår siste..( men det kan da også være fordi jeg er så utrolig uvel om dagen). Hvor gamle er de andre barna deres da? Mine blir 6 og 4 til høsten. Selv er jeg 32.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,tror dett blir vårt siste også :)

Mine er 2,5 og 4,5 år,og jeg er 25 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nr tre i magen her og, samme situasjon som deg igrunn... Ikke helt planlagt. Mini er bare 8 mnd, så blir nok travelt:)

 

Gratulerer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så godt å se at det er flere!!!! med nummer tre, og som ikke har det helt etter "boka" for øyeblikket. Min mann teller på knappene og er inne i fornuftsfasen sin... jeg derimot føler at jeg er i en tap tap situasjon...ikke tror jeg at jeg er i stand til å ta det bort, men hvis han absolutt ikke vil...hva gjør jeg da? Barna våre er bare 2 og 7 månder gamle, og jeg er kjent for å ha tunge svangerskap....svimler rundt allerede... hadde en liten blødning for to uker siden og noen sekunder i løpet av dagen er det nesten så jeg håper at det ikke lenger er noen der inne... selv om det definitivt føles sånn ut.

Setter pris på alle tanker og råd... holder på å bli helt tussete i hodet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kansje ikke så mange gode råd, men noen tanker har jeg da.-)). Selv om løvemannen har begynt å akspeterer situasjonen vår nå, har han også noen fornuftsfaser der han kommer med mange MEN som jeg føler jeg må svare på. Han sliter med ryggproblemer og er såpass voksen blitt at tanken på å ta en runde til nok skremmer han. Jeg er imidlertid happy for situasjonen og ser på dette som en liten bonus til de to som vi allerede har.

 

Jeg må jo også si at 3 tette har sine fordeler det også. Jeg og søsknene mine er 3 på 3.5 år og joda det var nok ganske intenst til tider i følge min mor, men du blir jo ferdig med småbarnsperioden tidligere da, og så vil ungene få mye glede av hverandre. Det gjorde, og gjør fortsatt vi da vi har et nært og godt forhold til hverandre den dag i dag. Skjønner imidlertid at dette er vanskelig for deg spes mtp at du har tøffe svangerskap i tillegg. Er du dårlig hele tiden eller kommer og går svimmelhet?? jeg ønsker dere lykke til jaffal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...