Gå til innhold

24 uker og fortsatt spise kick.....!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har det sånt ?

Trodde det snart ville gi seg...men neeei....her skal vi bli 200kg tydeligvis!! Grr....bare litt oppgitt av dg, vet det ikke er suuuperviktigt, bare veldig kjedeligt å tenke hele tiden på mat...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også slik, og er 27+2 i dag.... Men det har kommet i bølger, så jeg håper bare det skal gi seg litt snart! Er ikke noe kjekt som du sier, men lite å gjøre med det desverre! ;-)

Skrevet

huff da er vi flere.. men er ikke lengre enn 23 uker da. Men matkikck så det hodler. Raser jo opp i vekt. Var langt i fra så matgal sist svangerskap. huff trodde dette bare var noe man innbilte seg, men næida.. her gomler jeg i vei! 65 kg nå og gravidebuska mi er begynt å bli treig å få på... huff den var kun trang på slutten sist. sukk

Skrevet

Ja, sant....var ik sånt sist...vet man skal ikke sammenligne, men alikevell..! Hallo...men får håpe det slutter når bebisen er ute hvertfall ;)

Lykke til jenter ;) ;)

HI

Skrevet

jeg har det akkurat opå samme måte:) blitt veldig opphengt i smaker:)

Skrevet

i begynnelsen spiste jeg nesten ingenting,men nå 13+5 spiser jeg så det holder!Spiser tilogmed når jeg er mett barefordi jeg har lyst på noe. Irriterende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...