Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Andre som har det sånt ? Trodde det snart ville gi seg...men neeei....her skal vi bli 200kg tydeligvis!! Grr....bare litt oppgitt av dg, vet det ikke er suuuperviktigt, bare veldig kjedeligt å tenke hele tiden på mat...!
Seriøst Skrevet 4. mars 2007 #2 Skrevet 4. mars 2007 Jeg har det også slik, og er 27+2 i dag.... Men det har kommet i bølger, så jeg håper bare det skal gi seg litt snart! Er ikke noe kjekt som du sier, men lite å gjøre med det desverre! ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 huff da er vi flere.. men er ikke lengre enn 23 uker da. Men matkikck så det hodler. Raser jo opp i vekt. Var langt i fra så matgal sist svangerskap. huff trodde dette bare var noe man innbilte seg, men næida.. her gomler jeg i vei! 65 kg nå og gravidebuska mi er begynt å bli treig å få på... huff den var kun trang på slutten sist. sukk
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Ja, sant....var ik sånt sist...vet man skal ikke sammenligne, men alikevell..! Hallo...men får håpe det slutter når bebisen er ute hvertfall Lykke til jenter ;) HI
svarte Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 jeg har det akkurat opå samme måte:) blitt veldig opphengt i smaker:)
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 i begynnelsen spiste jeg nesten ingenting,men nå 13+5 spiser jeg så det holder!Spiser tilogmed når jeg er mett barefordi jeg har lyst på noe. Irriterende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå