Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 jeg har lyst å oppleve orgasme som ikke skyldes gnikking på klitoris, men den o store som kommer fra det berømmelige g-punktet. har hørt at det hjelper å bli tatt bakfra, men det har jeg prøvd og det hjalp ikke. hjelp meg
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 prøv dette: (det fungerer for meg) ha et forspill dær dere er KÅTE, koser og tar på hverandre! la han slikke deg påklitoris som vanlig, og be han fingre deg samtidlig, finn g-punktet( 4-5 cm i skjeden, mot klitoris) dær må han fingre, gnukke og gni HARDT, lenge og med en "rytme", du kommer til å kjenne hva som er deilig for deg(men han må slikke deg samtidlig)..så må han slikke mindre og mindre,men derimot fingre mer og mer, til slutt kan det være vanskelig å kjennne om han virkelig slikker deg på klitoris pga at g-punkt stimulien er så sterk..så kan han kunn konsentrere seg om fingringa, altså null slikking..og når du har kommet så langt i "spillet" så tipper jeg det er like før du kommer;) det er absolutt verdt et forsøk:) lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #4 Skrevet 12. mars 2007 sitte oppå er det eneste som gir meg g punkts orgasme. må en del til! så slitsomt, men helt klart verdt det når man endelig kommer i mål
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå