Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Noen som har tenkt til å kjøpe et sånt?? Jeg fikk litt lyst til å kjøpe et.....Uff dette med krybbedød er jo så grusomt......! http://www.safebaby.no/BabySafe%20Leaflet.pdf
jordbærsjokolade Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Hmmm..jeg syntes det så litt suspekt ut jeg da?! Hadde det pleddet vært så bra så hadde vi kanskje lest om det i avisen eller noe?? Mulig jeg ikke har fått med meg alt som står skrevet. Tror det er mange firmaer som drar god nytte av livredde vordene mødre!!! Men, jeg aner ikke, har ikke hørt om det teppet før nå som sagt. Hvis jeg finner noe skrevet om det, og en dokumentert vitenskapelig undersøkelse er gjort så kjøper jeg det..
*3barns mamma* Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 heisan. hvis dette gjør deg mer trygg så ville jeg nokk kjøpt det men personlig så tror jeg ikke så mye på det. prisen var jo også ganske billig for å være "livredderen til barn" men skal ikke være negativ til det, har ikke hørt om det før.. snakk med jordmor neste gang og hør om hun har hørt noe om dette teppe. fint om du gir tilbake mld ha en findag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå