Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Skriver dere 1) Tak for gaven vi fikk da baby (navnet seff) ble født.. 2) Takk for oppmerksomheten da i forbindelse med babys fødsel.. eller 3) Takk for ... ???? Tar i mot tips med takk!
så var vi 4 Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Tusen takk for oppmerksomheten i forbindelse med dåpen Hilsen Super-Martin
*sola ღ Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Ex Takk for den fine gaven **** fikk da h*n ble født. Skrev jeg. Eller jeg skrev vel takk for pengegaven eller takk for den fine snekkerbuksa eller sånn litt mer spesifikt..
Tiddelidu Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Jeg skrev noe sånn som "tusen takk for den flotte pysjen ** fikk da han ble født. Hilsen **" hvis det var fra noen som ikke visste navnet på babyen. Og "Tusen takk for den flotte pysjen jeg fikk da jeg ble født/kom til verden. Hilsen **" til de som visste navnet hans. Jeg syns det er koselig å takke spesifikkt for det han fikk, ikke bare takke for gaven. Viser mer at man setter pris på gaven og husker hva som ble gitt på en måte.
m vestfold Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Jef skrev: Tusen takk for den fine *** jeg fikk av deg/dere. Hilsen *** (barnets navn) og så skrev jeg fødselsdato, velt og lengde barnet hadde da det ble født.
Linda og lille Oskar Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 vi skrev: Tusen takk for gaven lille Oskar fikk da han kom til verden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå