Gå til innhold

når legger dere babyen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

datteren min på strakts 10 mnd ligger seg kl 19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er 9,5mnd og legges kl 19 :)

Skrevet

Gutten min på 7mnd legges kl 1900.

Skrevet

Datteren min på 9 mnd legger seg ca 19. Tenkte å prøve å drøye det til 19.30 for hun er tidlig om morgenen - mellom halv seks og seks ...

Skrevet

Vi legger lillegullet 19.00,han er 5,5 mnd.,men tidlig morgen:/

Skrevet

Vi legger lillemor ca 19.30. Hun er 4 mnd.

Skrevet

8,5 mnd. mellom 7 og 8.

Skrevet

6,5 mnd. legger seg ca kl 19.00:-) Deilig!

Skrevet

Snuppa er 3 mnd og 20 dager, legges mellom 1830 og 1900. Sover til 0730-0900.

Skrevet

9 mnd, legger seg halv sju.

Skrevet

3 mnd og 19 dager.

begynner med kveldsbadet og stellet kl 19.00.

Ammer osv. sover innen kl er 20.00.

men i det siste har hun vært så trøtt i 18.30 tiden, at vi har startet da i stedet, sover derfor nå innen kl 19.30.

Skrevet

Snart 6mnd, og legger seg senest 19. "helvetestimen" begynner gjerne i fem tida, men da syns jeg det er for sent å legge han til en drubb. Tidligste jeg har lagt han var kvart over seks.

Skrevet

Alle sovner jo så tidlig her! Min gutt er fire og en halv måned og sovner før kl 21 vanligvis (blitt tidligere enn før heldigvis). Men han er våken en gang om natta og får pupp likevel, og sover som oftest til rundt 7... (for så å sove igjen noen timer etter morgen-stell)

Skrevet

Babyen på 6 mnd legges kl 19.30-20.00.

Skrevet

6,5 mnd... å 20 -20 30

Skrevet

4 mnd, legges i 9 tiden somregel..

Skrevet

2 mnd,legger seg etter siste mating klokken 21.

Skrevet

6 mnd, legger seg 19.00.

Skrevet

7mnd, siste innspurt i kveldstellet begynner ca 19.20-25 og så er han i seng ca 19.45 og sover vanligvis før kl 20.00 Har begynt å bli vrien på morraen:S Blæh

Skrevet

Snart 3 mnd. Legger seg ca 19.00. Spiser engang i løpet av natta. Morgen mellom7-8.

Skrevet

Vi begynner kveldsstellet kl. 20:00 med bading og mating og kos med nattamusikk. Da sovner hun mellom 20:30 og 21:00. Tror egentlig hun kunne tenke seg å begynne kveldsstellet 19:30, men jo tidligere hun legger seg, jo tidligere står hun opp. Nå står hun opp 7:30 - 08:00 en gang, og tidligere enn det orker jeg ikke enda!!! Da blir dagen alene så lang!

Skrevet

8 mnd i dag!! og legger seg kl 19, spiser 2 ganger på natta og kan gjerne ligge å skravle 1-2 timer også...

Skrevet

Minsten på 1 år om to dager legger seg halv åtte og sover til halv ti på formiddagen neste dag..

Skrevet

hun legges kl 20:) 7mnd gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...