Gå til innhold

Er i uke 16 og har alt av utstyr allerede...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som også er altfor tidlig ute?

Har ivrige foreldre på begge sider som vil sponse både det ene og det andre og vips nå mangler vi bare en lekegrind...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jøss...får ikke lov jeg....

skal bli sponsa av mamma med vogn og diverse, men får det ikke før barnet har kommet trygt til verden.....

Skrevet

Det er jo greit å ha klart litt før barnet kommer er det ikke?

Er helt ekstremt det jeg har da, alt utstyr allerede. Men krysser alt jeg har for at svangerskapet går sin vante gang.

Skrevet

jo jeg har kjeme lyst ut å kike i vertfall, men vi får vente noen måneder til sier sambo. og mamma nekter å kjøpe noe før barnet er fødd..... blæææ......

Skrevet

oi, at du tør...jeg tør ikke handle enda, det er jo lenge til jeg trenger utstyret....

Jeg er i uke 14 har ikke kjøpt noen ting, ikke et klesplagg en gang...

Men skal kjøpe en dress etter ul....

Men alt det andre venter jeg litt med...

Tror ikke jeg blir å handle så mye klær heller, tror vi får veldig mye, siden vi får vårt 1 barn...

Mamma har allerde kjøpt noen klæs som jeg skal få når jeg kommer på besøk i påsken..

Men alle er forskjellig og det er lov:)

Skrevet

Jeg er i uke 17 og har ikke begynt å kjøpe noe som helst. Tenker mye på om jeg begynt å kjøpe nå og så trenger jeg det ikke allikevel. Derfor venter jeg hvertfall til etter UL, men har jo sett mye fint da...

Skrevet

Jeg er i uke 27, og har nesten ikke kjøpt noe ennå. Men nå SKAL jeg!! Føler jeg har holdt meg lenge nok. Alle er forskjellige, og jeg tror ikke det blir verre om har kjøpt utstyr hvis du skulle være så uheldig. Syns det er flott jeg, skulle ønske jeg haddde turt å glede meg så tidlig..

Skrevet

Jeg er i uke 26 å har ikke handlet noe enda,,

Men i dag var vi faktisk ute å kikket litt,så nå vet vi hva slags vogn vi skal ha og bilstol hvertfall,er jo en begynnelse,men har ikke handlet det enda,er jo enda 3 mnd til termin.

Men masse fint,så ikke så lenge til jeg skal begynne nå =)

Skrevet

Hei

jeg er i uke 20 og har det meste fra før, kjøpte tvillingvogn her om dagen men det var fordi vi fikk kjøpt billig. har bare titta litt på stellebord som settes på veggen det er ca 4 ukers venting.

Skrevet

La oss si det slik at jeg angret som en hund at jeg ikke begynte tidlig. Jeg fikk extrem bl og klarte ikke gå eller gjøre noe fra uke 25 forige gang. Så denne gangen skal jeg kjøpe inn det jeg trenger for to etter ul så jeg får gjøre det selv. har jo endel fra første mann men trenger noe x til ny babyen og det skal handles inn nå snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...