Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Vi gjorde det forrige helg.. Dette fordi mange sikkert blir invitert i flere bryllup denne dagen.. Vet ihvertfall at 4 av venneparene våre er invitert til flere.. Og at det er fellesferie i den tiden og mange sikkert vil planlegge ferien sin.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Sender dem ut så snart jeg får tak i konvoluttene - virker som det blir i slutten av denne mnd. Kunne gjerne gjort det med en gang!
aanonym Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Vi har fått innbydelser til bryllup denne datoen for lenge siden, i januar. Når man skal gifte seg midt i fellesferien så synes jeg man burde sende ut invitasjoner MINST ett halvår i forveien, helst før.
MegOgAlleMine Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 vi gifta oss 15.juli i fjor, og sendte ut innbydelser i midten av mars.. sender man for tidlig, så blir det galt også. dessuten blir det jo pratet om til de "viktigste" tenker jeg
aanonym Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 Hvorfor kan det bli galt å sende ut tidligere enn mars? Synes det e lovlig sent, jeg. I fjor var sommerferien bestilt i januar, måtte dermed droppe et bryllup.
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 4. mars 2007 #8 Skrevet 4. mars 2007 Jeg gifter meg uker før og invitasjoene mine er send ut, og jeg har fått en del svar allerede.... Når man gifter seg på sommeren så må man regne med at mange har ferie.... Så derfor bør de ut så tidlig som mulig... Folk bestiller jo stort sett ferie tidligere enn 1-2mnd før... Hvertfall når det er sommeren... Vi gifter oss også i København da, derfor ble de også sendt ut tildlig så folk skulle få bestilt fly tidlig også... Også når du har en dato som den du har, så er det ufattelig mange andre som gifter seg da å.... Så du bør sende de ut med en gang.. Syns nå jeg da...
Gjest Skrevet 5. mars 2007 #10 Skrevet 5. mars 2007 Vi gifter oss 2. juni, og har ikke sendt ut innbydelser ennå. Men de kommer nok ut i løpet av et par-tre uker )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå