Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Jeg har et litt dumt spørsmål ang babyen min.La nettopp merke til at han er helt blålilla innerst på tunga.Han har ikke spist på noe annet en babyleker,så det kan ikke være det(har selv testet de i munnen,men smittet ikke av)Har også hatt dårlig matlyst i dag.Spytter ut flaska og bare griner hver gang vi prøverNoen som vet hva dette kan være?Er bekymret...
MammaDilla Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Prøvde å se inni munnen på bebien min, men fikk det ikke til.. Aner ikke om det er vanlig eller ikke.. Ring legevakten om du er veldig i tvil. Lykke til
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Skal se i sånnen helsebok for deg jeg,tilfelle det står noe der,men ellers vet jeg ikke hva det er!!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Tusen takk begge to.Merkelig å være bekymret for dette.Skulle jo tro det var noe han hadde spist på.Men så nå nærmere at det er egentlig litt blåsvart farge
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 Stod ingenting om det i denne "barnas helse fra A til Å". Bare om blemmer å sånn
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #7 Skrevet 3. mars 2007 Ok,takk for at dere prøvde å hjelpe,Ringte legevakten og de skulle sjekke å ringe opp igjen.Litt flau,men bedre å ringe en gang for mye:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå