Rådvill Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Er det vanlig at jeg spanderer/betaler leie for kjolen forloveren min skal bruke? Og hvordan beregne alkohol til selve festen (drikka til maten er grei)
To gutter + spire Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Jeg har sagt jeg skal spandere kjolen på forloveren min - det er vanlig å spandere enten frisør eller antrekk - men det er absolutt ingen tvang! det skal være etter eget ønske. Jeg gjør det for å vise at jeg sette stor pris på henne og at hun vil være forloveren min. Når det gjelder å beregne alkohol så vet jeg ikke helt hehe vi skal ha fri bar og har handlet inn i løpet av året - slik at vi slepper å handle ALT på en gang - det blir jo litt dyrt! Er det noen som vet hvordan man kan beregne sånn ca?
Vannmann35 Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Vet ikke jeg - hun jeg var forlover for spanderte i alle fall ikke kjole på meg....
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Nei det får hun betale selv! Hun har jo fått den beste vennegaven som du kan gi henne. Kjolen får hun koste på seg selv!
aanonym Skrevet 4. mars 2007 #5 Skrevet 4. mars 2007 Hun må nok kjøpe kjole selv, har rett og slett ikke råd til å kjøpe den til henne. Det tror jeg heller ikke hun forventer. Alkohol, det kommer helt an på hvor mye dere skal spandere. Hos oss blir det to glass vin til hver til middagen, en konjakk/Baileys til kaffen og deretter 2-3 alkoholenheter (vin/øl) til hver. Det er det vi max har råd til, og det skulle holde for de aller fleste. Vi har sagt til folk at om de vil ha en veeeldig lang fest, så må de ta med litt selv. Dette er blitt godt mottatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå