Amy85 Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Jeg syns hvitt gull er mye finere enn gult gull, men er det veldig "unormalt" å ha hvite gullringer? Sitter og designer på www.lykkeringene.no, og det er bare SÅ mye lekkert!!!
nancy79 Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Vi har valgt hvite gullringer som giftering, fordi jeg syns det er finest og passer best til meg. Sambo var litt skeptisk, men som han sier er det sikkert du som kommer til å gå med ringen. Jeg har fått alliansering med diamanter i hvitt gull som forlovelsesring og da synes jeg det er finest å holde seg til hvitt. Men smaken er forskjellig så det meste er opp til deg...
Vannmann35 Skrevet 4. mars 2007 #3 Skrevet 4. mars 2007 Hvitt gull er veldig moderne nå. Skal du være litt mer eksklusiv velger du platina. Synes det har litt å si hva du bruker til vanlig og hva du kler. Noen kler jo sølv/ hvitt gull bedre enn gult gull også. Selv går jeg for gult gull!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 4. mars 2007 #4 Skrevet 4. mars 2007 Vi skal ha gifteringer i hvitt gull. Synes det er det fineste. Jeg bruker dessuten bare hvitt gull og synes det blir rart om jeg skal ha en giftering i gult gull da. Sambo bruker ikke gull, så ringen blir det eneste og da er ikke type gull så viktig for ham. Men han sier at han liker hvitt gull best.
Lille jente Skrevet 5. mars 2007 #5 Skrevet 5. mars 2007 Vi har valgt platina ringer, de er kjempe fine og tåler mer enn gullringer. Han har en helt rein platinaring, og jeg har med en diamant i. Syntes det er veldig klassisk og fint med hvitgull, så jeg hadde valgt det om jeg skulle gått for gull.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2007 #6 Skrevet 6. mars 2007 Har aldri skjønt det med hvitt gull - kan man ikke like godt velge sølv da og spare noen kroner... Det ser jo likt ut. Har masse flotte sølvringer med stener i - ingen kan si om det er hvitt gull eller sølv, diamanter eller ikke - det skjønner jeg på kommentarene jeg får på de. Ganske morsomt.
Gjest Skrevet 12. mars 2007 #7 Skrevet 12. mars 2007 Phoom...Du skriver: "....sikkert du som kommer til å gå med ringen..." Kommer ikke din samboer til å gå med ringen til daglig??? Eller misforstod jeg??? Trodde det var litt av poenget jeg....å bruke den hver dag, resten av livet......?
Heidi****** Skrevet 12. mars 2007 #9 Skrevet 12. mars 2007 Jeg synes hvitt gull er veldig pent Vi går nok for hvitt gull eller platina.
♥Snulder Skrevet 12. mars 2007 #10 Skrevet 12. mars 2007 Jeg er også mest glad i hvitt gull, men den bør pusses opp forholdsvis ofte for å holde seg pen. Hvitt gull er ikke blankt i seg selv, det er belagt med noe som gør det blankt, og dette slites av over tid. Platina er ett bedre alternativ sånn slitasje-messig, men er mye dyrere i innkjøp.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2007 #11 Skrevet 12. mars 2007 Hvitt gull er faktisk gult gull som er behandlet. Jeg er også i prinsippet mest glad i hvitt gull, men som gifteringer skal vi definitivt ha gult gull ja! Det holder seg mye penere og for meg er det ordentlige gifteringer. Skal heller ikke ha noen diamanter eller annet dill på dem. Kun enkle, glatte, litt runde fine gullgifteringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå