Seriøst Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Hvordan er det egentlig? Kan det virke inn på den testen at jeg spiser snop i dag når jeg skal ta den på mandag? Har angst og panikk nok for den testen om ikke jeg skal måtte tenke så mye på hva jeg spiser i dag, det er jo lørdag og alt ting!!! ;-)
Steinbukk77 Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Skal vel ikke ha noe å si! Du skal vel faste fra mandag morgen? Og da er det stigningen fra du drikker dette sukkerklinet til en stund etterpå som er viktig. Tror jeg. Men kanskje du skal droppe godteri i morgenkveld, selvom jeg ikke tror det spiller noen rolle heller. Du ville sikkert ha fårr beskjed om dette spilte noen rolle,.
Seriøst Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2007 Jeg skal faste fra midnatt i måren ja, så det er vel en grunn til at det er slik reglene er.... Hadde jo ikke vert noe vits om ting skulle ha virket inn slik! Jeg er nok bare litt paranoid, skeptisk til testen som jeg er! ;-)
~Milly~ Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Hva du spiser kvelden før har ingenting å si. De måler blodsukkeret ditt når du kommer, før du må drikke druesukker-vannet (æsj). Så måler de blodsukkeret igjen etter 2 timer, og ser om kroppen har klart å kvitte seg med alt sukkeret. Det er stigningen mellom disse to testene de kontrollerer, og blodsukkeret du har om morgenen vil uansett ikke være kjempehøyt så lenge du har fastet fra midnatt av. =) Det var i allefall dette jeg fikk beskjed om, og slik det foregikk da jeg tok den for en uke siden. Testen er absoludt ikke noe å grue seg til. Druesukkervannet smaker ikke noe godt, men ellers er det ikke noe problem =) Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå