....Hege 69 Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 I kveld blir en fryktelig tung kveld... Jenta mi er hos pappan, "alle" mine venner og kjente er opptatt med sitt, og jeg blir sittende helt alene en lørdagskveld..... Føler meg utrolig ensom nå..... Håper bare tida går fort så jeg kan legge meg, for i morgen kommer jenta mi hjem igjen ) Prøver å se noen lyspunkt i hvert fall, men hater å sitte alene i helgene. Måtte bare få det ut....
trillemamma Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Ta deg en liten tur ut i kveld, kanskje du kommer i snakk med noen. Trenger ikke å være så lenge ute heller. Hvis det er kjedelig kan du dra hjem etter en liten time. Hvis det er gøy, da kan du jo virkelig si at det har vært en vellykket kveld, også går du først når utestedene stenger.
....Hege 69 Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2007 Det kunne jeg kanskje gjort, men bor sånn til at jeg må kjøre buss eller taxi en halv time til sentrum, bor på landet (fram til august), og her er det ikke noe lokalt utested i hvert fall. Dessuten har jeg aldri vært typen som går ut alene, inntil nylig hadde jeg aldri tatt en kaffe på kafe alene engang... Men det er kanskje noe en bare må lære seg...? Takk for tips i hvert fall......
....Hege 69 Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2007 "Godt" å høre...Hjelper litt å vite at det er flere.... Hva gjør du når du er alene da?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 Huff ja, her har jeg vært alene hele uka, det er så tomt og trist! Vet ikke hva jeg skulle gjort med livet mitt uten barnet..... det er lyspunktet i livet!! Gleder meg til h#n kommer hjem i morgeN!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå