Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 men jeg har hatt over lengre tid veldig mye utflod hver dag...det er hvitt og blankt... noen som vet hva det skyldes av?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Hvis utflodet i tilllegg lukter vondt, kan det hende du har fått en Vaginitt,da må du i såfall oppsøke lege for behandling. Men dersom utflodet er osteaktig og du har svie og kløe nedentil er det kanskje en soppinfeksjon som krever reseptfri behandling som du får kjøpt på apoteket. Men det jo ikke uvanlig å ha mer utflod i perioder uten at det verken er vaginitt eller sopp, det kan være helt normalt pga de hormonelle forandringene som stadig skjer hos oss kvinner.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Har du fått igjen mensen? Jeg hadde det sånn en mnd tid før mensen kom tilbake, hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 ja, har fått tilbake mensen... hmm..det lukter ikke av det..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Tror ikke du skal bekymre deg for mye. Men hvis det varer veldig lenge så er det vel kanskje like greitt å høre med en lege. Men jeg mener å ha hørt at så lenge utfloden ikke lukter og er blank så er det ikke noe farlig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå