Gå til innhold

Andre som har beholdt samme termin hele veien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som om "alle" enten blir skjoevet fremover eller bakover naar det gjelder egen termin i forhold til UL termin. Jeg har beholdt samme termin hele veien--iflg egen beregning ut ifra EL og 3 UL terminer. 22 juli er datoen. Bare lurer--er det mer vanlig at barnet kommer "sent" eller "tidlig" dersom det er basert paa UL termin? Hva er mest til aa stole paa? (Man vet vel sikkert ikke dette, men...har litt skrekk for at ungen kommer veldig sent...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk samme termin på ordinær ul som jeg fikk av legen på første svangerskapskontroll. Visste da nøyaktig hvor lang syklus jeg hadde + at jeg brukte el-tester, så regnet å få samme termin på ul. Har termin 29.juli noen dager etter deg :o)

Skrevet

Ble bare flytta 2 dager jeg... fra 29. til 27 juni.

Med eldste ble jeg flytta 3 dager...

Er omtrent ingenting jo..

Skrevet

Ble flytta 1 dag fram, så kan vel si jeg har beholdt termindatoen sånn noenlunde...

Spørs jo bare når babyen kommer i forhold til termin, med meg gikk mamma 3 uker over tiden, og jeg kom ikke ut før etter 3 kurer...

Skrevet

Jeg har hatt samme termin hele veien. 25 juli :)

Skrevet

Jeg har hatt samme termin dato hele tiden, både denne gangen og forige gang jeg var gravid! :-) Det er egentlig litt rart siden jeg ikke har hatt særlig regelmessige menstruasjoner... Vil nok tro at ul terminer skal være ganske bra til å stole på, så du treng sikkert ikke engste deg! ;-) Sist fødte jeg 2 dager etter termin, både mens og ul termin. Satser på omtrent det samme denne gangen! :-)

Skrevet

Jeg var på vaginal ul dagen etter at jeg testet positivt. Da mente de termin skulle være 26.juli. Den gangen var jeg midt i uke 4. Det stemte utmerket, for da vi var på ordinær ul i uke 19, fastholdt de nøyaktig samme dato. Synes det er berre lekkert jeg ;-) Slipper å gjøre om her og der og fortelle ny dato til folk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...