Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten jente på 2 uker som er blitt litt syk.. Hun er tett i nesen(kommer grønn guffe ut) og har masse slim i halsen.. Har ordentlig sår hoste og høres litt hås ut.. Hadde besøk av HS i går som egentlig ville at vi skulle fått lege tilsyn der og da men da var legekontoret stengt.. Tar en tur til legevakten dersom hun blir verre.. Hun ligger ikke like lenge ti brystet lenger og er nok litt slappere enn vanlig, men gir god kontakt når hun er våken og har våte bleier.. hva hadde dere gjort? er så usikker.. hun er så liten.. vil ikke være hysterisk heller..

Så er det en annen ting.. Vi skal i bryllup neste lørdag, og må ha henne med oss litt fordi jeg ikke vil at noen skal passe henne og litt fordi vi egentlig ikke har noen som kan passe henne.. Men jeg er skeptisk til å ta henne med meg siden hun er syk nå.. Vil ikke påføre henne noe ekstra liksom.. Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoste hos så liten baby + nedsatt allmenntilstand: lege!

god bedring :)

Skrevet

Ta henne med til legen du, så slepper du å bekymre deg sånn. Bedre med en gang for mye enn en gang for lite!

Skrevet

Har hun feber? Jeg hadde nok hold meg hjemme fra bryllupet. Det er veldig mye som går nå, og det kan være folk i bryllupet som er lett syke også. Du er ikke hysterisk om du tar henne til legevakten,men der også er det mye smitte. Så lenge jenta tar til seg mat, har våte bleier og ikke har feber kan du sikkert vente til mandag.

Skrevet

takk for alle svar.. Ser det litt an utover så får jeg se hva jeg gjør.. Bryllupet går vi nok ikke inei.. Er jo også mer motakelig for andre virus nå som hun allerede er blitt litt syk.. ja ja..Håper bare folk forstår hvorfor jeg ikke kommer.. Min mann får klare seg alene..:)

Skrevet

HEi:-)

jeg hadde kontakta lege. Og ivertfall når HS ville at dere skulle gjøre det. Ikke for å skremme deg, men det kan jo være RS virus. Men det får du jo utelukka om legen sjekker henne.

det er jo en uke til bryllupet, og småtassene har en utrolig evne til å komme seg veldig raskt når de først begynner å bli friske. Tror jeg hadde gjort brudeparet oppmerksom på at babyen deres er syk nå, og at dere må se det litt an om dere kommer i bryllupet. For alt en vet kan hun jo være frisk neste helg også.

en ring legen du;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...