tobarnsmamma Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Noen som har den? Vil gjerne kjøpe den. (den kan godt være brendt, bare det er på dvd og ikke vhs)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Husker du hva den heter? Har en del Sabeltannfilmer
tobarnsmamma Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2007 nei, jeg husker ikke hva den heter desverre. Litt lenge siden jeg så den ;o) men jeg ville tippe at det står på at det er den første.
tobarnsmamma Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2007 den heter "kaptein sabeltann og skatten i kjuttavika" fant jeg ut nå
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Sikker på at det ikke er "Kaptein Sabeltann og hemmeligheten i Kjuttavika"? Den har vi skjønner du, og den er fra 94.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 Sorry....du har rett...den første er fra 1990 og heter som du sa. Det har alltid irritert meg litt at alt med Sabeltann er så likt hverandre. Det er sjelden noe nytt, bare litt omskriving av historien.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #7 Skrevet 3. mars 2007 Hvis du ikke får noe respons, så kan du ta kontakt med Grappa Norge (om de eksisterer enda) som var distributør av filmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå