Gå til innhold

Dere som venter jenter....

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVordan så jm det på ul? HVor sikker var hun/han liksom? Så dere det selv?

Jm her var ikke mye i tvil - kjemisk fritt for alt som har med gutt å gjøre sa hun;o) Så tydelig kjønnsleppene i tre forskjellige vinkler og den ene gangen skrevet hun godt;o) Ikke noe spor av tissefant i allefall....så ikke ut som gutten min på ul for å si det sånn...

Var 17+6 på vei på ul, og var på Haukeland.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var også på haukeland da jeg var 17+2.. og JM virket rimelig sikker i sin sak på at det er jente.. vi fikk et godt bilde nedenfra og rett opp i rumpa... ikke det at jeg eller sambo skjønte hva det var, men hun hørtes veldig sikker ut hun som vi var hos.. =) Nå har jeg kjøpt inn masse jente klær så det må bare stemme....

Skrevet

ho var ganske sikker+ at i har hatt følelsen på at det blir jente.blir det gutt blir vi veldig overrasket :-)

Skrevet

Ja, netti_85, sånn viste jm det til oss også - ene vinkelen var underifra rumpa og opp - så da tydelig at det var to kjønnslepper der, og ingen tissefant. Hadde nok vært mer skeptisk hvis hun bare hadde sagt at det blir en jente fordi hun ikke kunne se noen tissefant og ikke noe mer enn det, og vi selv ikke hadde sett hva hun mente;o)

Skrevet

Jordmor sa til meg at hun var så sikker som man kunne være, med det mente hun at det var 95% sikkerhet at det ble jente. Var 19+3 på vei og var på UNN (Tromsø)

Skrevet

Så dere det selv, hva hun mente? Viste hun dere hvorfor hun mente det er en jente?

Skrevet

Klarte ikke helt å se, hun turnet rundt i ett. Men hun sa at det virket som kjønnsorganer til en jente. Hun bruke aldri å si kjønn 100 %. Da overraskelser kan skje.

Skrevet

Erta vår var veldig lite samarbeidsvillig på UL, så jm slet med å se kjønnet.. Konkluderte med at det var ei jente, men vi skulle ikke kjøpe alt rosa:) Skal tilbake på UL uke 32, så da blir det mulig en mer sikker konklusjon..

Skrevet

Vi fikk se kjønnsorganene rett inn...hehe hun lå og viste seg skikkelig fram , Jordmor fikk zoomet inn og sett tydelig så det var nesten ingen tvil mente hun siden hun var så lite sjenert. Så tydelig to kjønnslepper og ingenting som stakk ut. Jeg så det godt selv og så blir veldig overrasket om det kommer ut en gutt:) Drister meg nok til å kjøpe litt rosa ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...