augustmamma+august Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Har fått tilbud om lederstilling på jobben!!! og det til tross for at ledelsen vet at jeg skal ut i permisjon i Juli! Kan ikke få sagt hvor gla jeg er !! og litt stolt av meg selv:-D god start på helgen:-DD
ramløsa- nok en gang Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Gratulerer, det var morsomt! Du er sikkert en flink person, og det er antagelig ledelsen som er heldig med at du vil ta jobben!! Uansett flott å høre gladhistorier om gravide og arbeidslivet, det går jo ikke så sjelden andre veien.
*RutIetutt* Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Gratulerer så masse - gøy når det ordner seg sånn;o)
Magda73 Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Gratulerer:-) Jeg fikk tilbud om lederstilling første dagen jeg var tilbake fra permisjon forrige gang. Da var poden 6.5 mnd! Jeg takket ja etter at jeg hadde forsikret meg om at jeg kunne ha ammefri som planlagt. Det er godt at det er arbeidsgivere som ser litt lenger enn nesa rekker - de skjønner nok at du er en ressurs som de har bruk for selv om du skal være borte en stund. Lykke til med ny jobb og baby:-)
tripp-trapp-tresko-mamma:o) Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Gratulerer! Bra med solskinnshistorier fra gravide kvinner i arbeidslivet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå