preggymama_fødeklar Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Jeg vet ikke ennå men jeg tror nok jeg vil på fredag (UL) men det hadde vært veldig spennende å ikke vite også:-)
Det lille klubbhuset på Haugen Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Vi vet det ikke denne gangen heller, liker å leve i spenning til siste slutt! Selv om jeg må innrømme at jeg var litt nysgjerrig på ul...
*RutIetutt* Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Jeg er altfor nysgjerrig av meg til ikke å få vite kjønnet på ul - hadde blitt så skuffet om jm ikke hadde kunne sett det...visste det sist også. Føler jeg får et litt annerledes forhold til den lille i magen med en gang jeg vet om det er en hun eller han...blir mye mer virkelig på en måte:o)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 dette er mitt f;rste barn, og jeg vil absolutt ikke vite d.. hehe.. er seff nysgjerrig som bare d.. men vil liksom vite minst mulig. fikk jo tilbude om 3d ul.. men mange sier at man faar paa en maate se hvordan babyen ser ut.. ikke vet jeg alsaa.. men jeg tenker som saa.. jeg faar jo se den lille naar den kommer ut!! og tenk hvor mye mer spennende at ingen vet hverken hva jeg faar eller hvordan den lille ser ut! det viktigeste for meg er jo at han/hun har det bra!! men jeg forstaar godt de som ikke klarer aa vente, og med tanke paa kler og saann, er det jo greit aa vite hva som kommer.. heh.. men uansett.. Det skal vere en overraskelse hos meg!!
Snart 3 barns-mor? Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Vi vil ikke vite det denne gangen(jeg vil ikke å mannen synes det er greit) Vi visste det me vår først å det synes jeg var kjempegreitt,men skal ikke ha mer(mannen har 2 fra før også)så da hadde eg lysst til å prøve å ikke vite det denne gangen,så har jeg prøvt hvordan det er..Blir nokk litt spennende på en annen måte..
maren blir storesøster `23.07` Skrevet 4. mars 2007 #6 Skrevet 4. mars 2007 vi skal ikke vite hva det blir. det er litt av spenninga å få vite hva det er etter mange timer smerte...
Pusi.... Skrevet 4. mars 2007 #7 Skrevet 4. mars 2007 Vi vil ikke vite kjønn, det får vi vite etter finalen. Det viktigste da vi var på ul var å få vite at alt var tipp topp med den lille
svarte Skrevet 4. mars 2007 #8 Skrevet 4. mars 2007 jeg ville absolutt vite det:) jeg tenker det er for meg en like stor overraskelse å se hvordan lille Sara ser ut når hun kommer; men greit å kunne kjøpe litt i jente farger, og lage i stand alt til den lille prinsessen kommer:)
minime<3 in belly Skrevet 4. mars 2007 #9 Skrevet 4. mars 2007 Vi aner ikke hva vi får og vi har vært på UL så det er ikke mulig å "endre" på det. hehe Jeg skulle gjerne visst hva jeg fikk, men vi bestemte oss for å vente. Alle sier jeg får gutt.... men jeg har ikke peil. Jeg har ikke en eneste følelse av hva jeg får engang.... og vi har klart et jentenavn, men ikke guttenavn... kjenner jeg blir litt stresset av det.
Gjest Skrevet 4. mars 2007 #10 Skrevet 4. mars 2007 Vi veit ikkje, og får ikkje vite det heller (om det ikkje skulle skje noko uforutsett på rutineoppfølgingsUL i veke 32)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå