findus Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Hvor lenge er det vanlig at det blør? Hvis det fortsatt kommer rødt blod etter fire uker, bør jeg begynne å bekymre meg da, eller er det helt vanlig?
krabbetrollet Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Etter første fødsel blødde jeg i 6 uker, men små mengder de siste 2 ukene. Hvis det ikke kommer store mengder, er det nok heller ingen grunn til bekymring ennå.
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Jeg blødde i 7 uker, har gitt seg nå den siste uka. Drit lei av truseinnlegg for å si det sånn!
MammaDilla Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Jeg blødde i to uker. Er 4,5 uker siden fødsel nå, og kan sove uten truseinnlegg. Men bruker det jo om dagen. Men er ikke noe blod nå lengre. Har sikkert vært heldig jeg da
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Jeg har hørt at det varierer veldig hvor lenge man blør. Så lenge blodet er friskt og det ikke er store klumper i blodet er det ingen grunn til bekymring. Hvis det skjer er det viktig å ta kontakt med lege for da kan det hende det er rester fra morkaka..
MammaDilla Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 Det gjør ikke noe om det er litt klumpete blod. Koagulert liksom. Men dersom det er trevler i det, hvite spor liksom, da er det tegn på hinne rester. Da tar man kontakt med JM eller lege med en gang!!! Det hadde jeg, men kroppen min drev det ut på egenhånd, så da slapp jeg kur
nutri Skrevet 3. mars 2007 #7 Skrevet 3. mars 2007 jordmor sa det var vanlig at det varte i 6-8 uker. Jeg blødde i 3 uker, så bare brunlig, litt slimete utflod i 2 uker. Brukte bare truseinnlegg om dagen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå