Jerry 82 Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Gutten min har vært syk en uke nå, hadde litt feber i starten, men den er nesten borte nå. Han ikke spist ordentlig på ei uke, bare et par skjeer med mat, og 10-20 ml mme innimellom. Han har stygg hoste, så legen skrev ut efedrin til han. Den tåler han nok ikke, har mstet den lille matlysten han har, kaster opp og ser ut til å ha mageverk. Skrev et innlegg tidligere ang efedrin, og ser ut til at det er flere som har reagert på den. Den er nå 2 dager siden vi var hos legen, burde vi kontakte legevakten? eller skal jeg bare se det an til mandag? han er skikkelig sutrete, og tydelig at han plages, men er redd den hosten skal bli verre, lungebetennelse, bronkitt eller noe svineri, var jo det efedrienen skulle hjelpe mot (så han fikk hostet opp slimet). Råd tas ihvertfall mot med takk, føles seg litt hjelpesløs når barna er syk..
selfangerkjerringa Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 ring legen!!! heller en tlf for mye enn en for lite.
Bølle&Frøet Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Jeg ville også ringt legen. Har du prøvd å gi han vann? Hvis han ikke vil ha dette heller, kan du koke litt frukt og la han drikke vannet av det.. Lykke til, håper det går bra!
Jerry 82 Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2007 Takk for svar, syns alltid jeg flyr til legen for den minste ting, men det er så betryggende å la de få sett på han. Var nede på legevakten en tur, ingenting alvorlig, men fikk med salt-sukker oppløsning som han skal drikke, også skal vi kutte ut efedrin. Hvis han fortsatt ikke vil Får håpe han blir bedre nå :)drikke så må vi legge han inn pga dehydrering. Får håpe han blir bedre nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå