jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Natta Vår Sommer Juni Mai (may) Dag Finn August Vilja
trebarnsmamma? Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Natta - beint fram idiotisk siden det er et uttrykk vi bruker hele tida "Natta!" Vår - helt ok Sommer - blir for mye for min del "Vi vil ha et spesielt navn til vårt barn" Juni - ok, men ikke min smak Mai - samme som juni Dag - et helt ordinært mannsnavn som var poppis rundt 60-tallet? Finn - samme som Dag August - ok navn Vilja - det eneste jeg liker på listen din i grunnen, men kan virke littegranne pretensiøst det også for å være helt ærlig...
@nemone Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Enig med hun over, bare at jeg vet om 2 hunder som heter Vilja.... Liker August som mannsnavn.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Syns de er teit:P Og april, june, storm, ørn, falk, sol....ikke min smak nei...sorry:)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Natta er vel ett kallenavn for Nathalie? Eller har jeg misforstått?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 Jeg synes navnene som natta, sommer og vilja var merkelige. Alle de andre er helt ok.
mai mammaen til to Skrevet 3. mars 2007 #7 Skrevet 3. mars 2007 Natta- helt forferdelig som navn på en person.. Vår - liker det ikke som navn Sommer - liker det absolutt ikke som navn Juni - minner meg om hotell cæser Mai (may)- helt greit.. skjenner noen som heter may..men da har de hatt flere navn.. may linn, may iren osv.. Dag - egentlig et rart navn..men er blitt vant med det siden en jeg kjenner heter det..men heter dag christian da Finn - jeg syns ikke det er noe fint navn..men syns ikke knut er fint heller liksom August - liker det absolutt ikke Vilja - liker det ikke de navnene her som jeg syns høres ut som navn her er Dag, Finn og August og May
meg og min lillle sønn Skrevet 3. mars 2007 #8 Skrevet 3. mars 2007 Er dette navn du liker? Likte ikke Natta, Vår, Sommer eller Dag. Vår, Juni, May, Finn, August og Vilja er pene, greie navn Hvis jeg skulle valgt mellom disse navnene til mine egne barn ville det blitt Finn (kult/stilig til en liten gutt!) eller Vilja. Hva med Vilde?..
jente 06/06 jente 08/08 Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. mars 2007 Nei da, jeg synes det er litt rart med navn som betyr noe helt annent. Hadde en diskusjon på det så jeg lurte litt på hva dere synes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå