Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Begynner og lure på om jenta mi er unormal jeg nå.... Hun får noen helt vannvittige raserianfall når det er noe hun ikke får lov til eller når jeg tar fra henne noe. Hun hyler og bærer seg,kaster seg bakover og holder det gjerne gående i 15 min etterpå. Gråter seg helt ut noen ganger også, selv om jeg trøster. Hun startet med dette når hun var ca 10 1/2 mnd og nå er det enda værre. Har vært hos lege med henne for og sjekke om hun har vondt noen plass men de fant ikke noe galt. Er virkelig trassalderen så voldsom????
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Sånn er det her i huset også, dog startet det ikke så tidlig som før 1 år med datteren blir hysterisk rasende og vi har vært litt i tvil om vi skal la henne gråte ferdig eller avlede... Tror det kommer mye av at hun er frustrert fordi vi ikke forstår henne, selv om hun er komme langt i språkutviklinge (20 mnd)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Vi har en gutt på 12 mnd som gjør akurat det samme.. Vel, gråter seg ikke ut da, men blir vanvittig sinna, og slenger seg ned på gulvet!
ak24 Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 vår eldste startet med dette da han var 10 mnd og gav seg sånn i 2-3 årsalderen.en gutt med meget sterk temperament..sjekket han flere ganger også..nr 2 er helt annerledes..
winneboo Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Off sånn er snuppa mi noen ganger å. Begynte rundt 1års alderen å nå er hun 17mnd å det har ikke blitt bedre i grunn.
løva Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 Jenta mi er 13mnd nå og hun er helt vill..... Når jeg sier at det får hun ikke lov til , blir det huskestue her. Hun blir helt "slang" også legger hun seg på gulvet å skriker, dunker hodet osv. Hun kan holde på lenge, 15min er bare barnemat. La henne en kveld, hun nektet så det holdt. Jeg bestemte meg for å se hvor lenge hun kunne holde på, så jeg ga henne ikke trøst el. avledning. Sjekket inn på rommet hvert 15. min. Hun holdt på i 70min!! Du skal vite at du ikke er alene om dette problemet.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #7 Skrevet 3. mars 2007 Phu, godt og høre at det er "normalt". Utrolig slitsomt er det iallefall.....og jeg er gravid på ny. Må inrømme at jeg noen ganger føler jeg har tatt meg vann over hodet. Jenta mi kaster seg i gulvet og dunker hodet i sinne, det er ekkelt. Men hun er verdens herligste store deler av tiden også, det er bare det at disse raserianfallene er så voldsomme og overraskende noen ganger at jeg får litt sjokk på en måte. Før hun startet med det her så var liksom alt greit, var aldrig sur eller sint. Hun har visst fått egen vilje...=) Blir redd når jeg tenker på tenåringstiden allerede nå ;-)
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 3. mars 2007 #8 Skrevet 3. mars 2007 Skjønner din frustrasjon. Vi skal også ha en til (i juni) og jeg har tenkt mange ganger at dette kan bli mye, spes når datteren hyler og vrir seg i sinne. Hvordan gjør man da når en liten krever oppmerksomheten 100 % i tillegg... Godt vi er 2 voksne :-) Det kan ha skjedd mye innen den tid. Alt går jo i faser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå