Gjest Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Kofferten er lukket, håndbagasje i boks.. Og mannen, ja han har pakket passene:) Vidunderlige skapninger disse mennene. Han skjønner ikke hva jeg stresser etter.. Vi kan jo bare pakke en dag før, rydde huset og i garasjen og og og .... Men i morgen tidlig er vi avgårde og forhåpentligvis kommer flyturen til å gå kjempefint. Jeg tar med PC og er mest sannsynlig på nett, så dere får oppdateringer fra "down under", som dere kan varme dere på. Kos dere på lunsj i dag, hils alle fra meg:) Klem klem klem
Trollmora Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 God tur og kos dere masse, med eller uten kjøttkaker )
Blomman Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Kos dere down under og hils "Fatso" (han dere vombatten i den tv2 serien som gikk for mange år siden vet dere... ååå jernteppe)
Blomman Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 ehhh, Hverdagsliv var det vel den serien het hehe
Natteravnen* Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Heisann og god tur frå meg også!!!! Håper det blir kjekt for allesammen. Ikkje gløym dyreparken rett utanfor byen (med båt) -men det kan en vel ikkje gløyme heller -med tre små på tur! Er sikker på at tida går altfor fort, det er så mykje en vil ha med seg.............. Kos dokke iallefall! c",) -og ja takk til referat av og til he-he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå