Regnbuemor til 2 Skrevet 3. mars 2007 #7 Skrevet 3. mars 2007 Gutt her. Navnløs sådan. Kommer IKKE på noe navn..... ;/
Aprilbebis i magen <3 Skrevet 3. mars 2007 #11 Skrevet 3. mars 2007 Venter også gutt =) Tror det er skikkelig gutteår i år,jeg kjenner 5 som er gravide å bare en venter jente..
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 3. mars 2007 #14 Skrevet 3. mars 2007 Min mage er også en gutt;)
Snøjente og lille Erik :) Skrevet 3. mars 2007 #16 Skrevet 3. mars 2007 jeg har også en gutt i magen Trodde det skulle bli jente, men når jeg såg han på UL var det ikke tvil
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 3. mars 2007 #17 Skrevet 3. mars 2007 Jordmor sa det var gutt på den ordinære ultralyden, og vi så jo tissemannen og alt.....(h*n lå så fint i profil, og jordmor sa at det var en gutt) Men på ultralyd 14 dg senere så lå babyen med ryggen til, så jordmor kunne ikke se noe...hun sa noe om jente, men var ikke sikker... Så igrunn vet jeg ikke hva jeg skal tro lengre... Hva så vi egentlig på første ultralyd???.... he he he Det blir vel ikke annet å gjøre enn å vente å se.....dumt i grunn da vi hadde lyst å planlegge alt i god tid før... :-)
Gøril og Jesper :) Skrevet 3. mars 2007 #18 Skrevet 3. mars 2007 Har ikke vært på odrinær UL enda, men var på en UL da jeg var 13+6 hvor legen viste oss en utovertiss... hehe.. Det stemte med magefølelsen min i allefall Så jeg har god tro på at det er en gutt Og jeg gleder meg veldig til å bli kjent med gutten min. Blir spennende uansett på den ordinære UL da, håper at jordmor ser det samme, for nå snakker jeg til han i magen min og kaller han navnet sitt.. Blir litt rart om det er jente nå.. Er liksom så sikker på at det er en gutt. Har jo INGENTING å si da.. Viser det seg at det er ei jente der, så blir vi selvfølgelig veldig glade.
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 3. mars 2007 #23 Skrevet 3. mars 2007 Helt tydelig en gutt=) Even Nikolay
mammatilTHEODOR:) Skrevet 3. mars 2007 #24 Skrevet 3. mars 2007 Jeg har en liten Theodor i magen min Gleder meg såååååååååååååå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå