Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ennå ikke sagt et pip på jobben, er i uke 17 i dag! Vet ikke hvorfor, det er bare så pinlig... Kan dere ikke hjelpe meg? Hvordan skal jeg si det?? De har nok sine mistanker, fordi magen begynner å bli synlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trengte nesten ikke si noe, for alle hadde skjønt det fra før, de ventet bare på at det skulle bli "offentlig". Tok det på et møte hvor alle var tilstede ca uke 12. Magen min har hele tiden vært kjempestor, så det ville blitt umulig å skjule det. Lykke til!

Skrevet

Si det til en, så går vel jungeltelegrafen. Fungerte fint her... Eller så var det også noen av de jeg jobber i sammen med som lurte på hvorfor barnimagen.com plutselig var blitt brukt så masse.... Sitter i en resepsjon med felles maskiner! :)

Skrevet

Nettopp starta i ny jobb og kun direktøren og to andre i ledelsen vet om det. Men det er en liten by så jeg regner med at det sprer seg... Jeg er mellomleder og en av de jeg jobber med spurte om jeg hadde barn. jeg svarte "ikke ennå, men i august har vi". Hun så bare rart på meg... Tror ikke hun forstod det. Men det vises ikke på meg ennå, men plutselig er vel magen der. Jeg hadde vel trodd at jungeltelegrafen hadde sagt ifra for meg før jeg begynnte i jobben, men utrolig nok har det ikke kommet ut ennå. Eller kanskje de vet! Men ikke tør si noe!! Uææ... Jaja vi har en personalfest i morgen og når jeg ikke skal drikke der kommer det vel ut...

Skrevet

det ble vel mer spekulasjoner som senere ble bekrefta her.....spydde som en helt konstant i ei uke før jeg sykmeldte meg, så ja jeg tror folk forsto koffor, de spurte jo og spøkte med det hele tiden :P

så når jeg kom tilbake etter 2 måneder med sykmelding så var nok alle vel informert....

men sa til sjefen at jeg var gravid da, sånn at der ikke var noen tvil :) greiere å si det selv også enn å få høre det fra noen andre, han sa han satte stor pris på det! :) skal jo tenke framover de også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...