Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #1 Skrevet 3. mars 2007 Vaskemiddel mener jeg. Kan jo ikke bruker sterk JIF siden de små kroppene helst ikke skal vaskes i annet enn vann og dråper med olje. Eller kan jeg det? Til nå har jeg brukt sepefri intimsåpe, men er usikker på om det tar bakterier, så jenta ligger og bader i et eneste stort bakteriebad... Noen som kan hjelpe meg ut med å fortelle hva dere bruker?
mayaya Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Jeg vet ikke altså, men hva med eddik? Det forsvinner iallefall helt når man skyller...
Gjest_1001 Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Jeg har bare vasket det med vann og litt olje. Og en gang innimellom går jeg over med en antibac serviett ;-)
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 3. mars 2007 #4 Skrevet 3. mars 2007 Vi vasker med zalo, da får vi bort gammel olje ol. Skyller den bare godt etterpå.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Det var faktisk veldig lurt! Bruke antibac sprit eller noe, for den fordamper jo! Samme som vi spriter hendene med vi som jobber i helsevesenet. Da slipper en å være redd for at noe sitter igjen fra skuremiddelet..
@nemone Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 Jifspray og skyller veldig godt med varmt vann etterpå.
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #8 Skrevet 3. mars 2007 zalo har jeg hørt er det beste, så det bruker jeg. Ordentlig varmt vann,så forsvinner både rester av olje og kalk. Men vil tro at om man skyller godt med kokende vann, så skal det ikke være noen fare med å bruke andre ting også.
Lindis :-) Skrevet 3. mars 2007 #9 Skrevet 3. mars 2007 Jeg vasker den med Shampoo :-) Funker som bare det..
storesøster og lillebror Skrevet 3. mars 2007 #10 Skrevet 3. mars 2007 Jeg vasker m zalo, og skyller den godt etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå