Natteravnen* Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 -Ja det har eg hatt no.Har gått gjennom maaaaaange innlegg fra dei siste dagane, når eg er innom kun ti minutt i ny og ne, rekk eg ikkje å lese alt, so dette var koselig! Får mang en god latter av denne storfamilien her inne! Vil sei velkommen til alle nye!!!!!!!! -det var endel nick som var komt til her i det siste. Like greit å ta en felles velkomst syns eg. c",) Her i nordvest har vi hatt det ganske fint i det siste, av og til 5 grader og litt sol! Luksus, må en sei! Har vore mange lange trilleturar. Lille snupp er framleis våken 2-3gongar om natta, men sovnar fort igjen so det får stå si prøve ei stund til. Regnar med at det er fleire tenner på gang no .........-og ho bit meg godt med dei to ho har nede, so eg er litt skeptisk med tanke på fleire.........au-au-au-au! klem frå meg!
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Hei. Her på sørvestlandet har vi nesten litt vårstemning. Var ute i går og det var 10 grader med nydelig, varm vårsol. Håper våren har kommet for fullt når vi kommer hjem. Håper det går bra med tannfrembrudd. Vi sliter med det samme her i huset. Fire jeksler som sprenger på, liten matlyst og mange våkenetter. Ja, ja- sove kan vi gjøre når vi blir gamle:))
Natteravnen* Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2007 Ja, slikt kan vi ta igjen. Trur vi skal vere gla for kvar ting uansett. -Vart heilt satt ut her etter det` attpåklatt-en godgutt `har opplevd. Ingen skal måtte oppleve noke sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå