Scorpiogi Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Har flyttet over hit fra DiB fordi anonym-knappen ble fjernet? jeg bare sjekker.......
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 jeg er opptatt av stefamilie problematikk, fordi jeg har stebarn, og fordi jeg ofte møter utfordringer som jeg ikke helt vet hvordan en skal angripe. jeg har skrevet her inne siden jeg ble gravid, i tillegg til å diskutere på din baby, jeg er ikke gravid nå, men det kan vel fort endre seg ) siden jeg har vært gravid og jeg har fått baby vet jeg jo litt om de følelser og de problemstillinger som kan oppstå. jeg går der det er aktivitet og intresant å diskutere, jeg vil fremdeles bruke din baby fordi om jeg var i mot at vi ikke lenger kan signere med anonym. selv hadde jeg trodde det skulle bli mer aktivitet her inne etter det, men jeg synest ikke det har vært den store forskjellen.
Gjest Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 Jeg signerer av prinsipp aldri anonymt.. Men jeg bruker sidene forholdsvis aktivt. Jeg har en stedatter selv, og vi skal ha vårt første barn sammen nå. Så jeg bruker sidene til å få råd og lufte tanker som jeg kanskje på forhånd skjønner at er preget av hormoner etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå