Skrømti Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Ehm, det var da litt av en overskrift, men shit au. Kom bare på, sånn når jeg leste de andre melkeinnleggene, om dere har smaka på deres egen melk? Det har ikke jeg. Eller kanskje jeg har hatt et par melkemolekyl på hånda som jeg har kjent på. Synes nesten det blir litt ekkelt å "resirkulere" sånn.
*bolla pinnsvin* Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Ja, men det smaker ikke spes godt. Veldig søtt, omtrent som kokosmelk.
ScaryMama Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Nei! Jeg syns melk generelt er ekkelt. Vet ikke hvorfor, vært sånn siden jeg var liten.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Når jeg amma, ja da gjorde jeg det når han fikk den på flaske! Har ingenting imot sånt :-)
Gjest Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Ja, smaker (som sparketassen skriver) ganske søtt;-)
meg & to små vampyrer Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Ja, klart jeg har det. Smaker søtt. Varierer litt med hvor tykk den er syns jeg, altså søtere og karftigere jo fetere virker det som. Smaker ikke hele tida, alstå He he. Virker slik her nå ja...
Hanne og jentungen Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 Jeg pumper endel og det får hun på flaske. Jeg syns det er enklere å sjekke temperatur ved å smake, så ja jeg har smakt. Det smaker jo bare søtt. Syntes ikke det var ekkelt i det hele tatt jeg.
mammaentiltrulte Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 nei, det har jeg ikke turt enda, men må vel gjøre det snart. er litt nysgjerrig på hvordan det smaker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå