kehs Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Nattmatspm igjen...Hva skal dere servere og når??Og regner dere til alle gjestene??
majatv Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 vi skal ha sodd og den serveres kl 02.00. Og alle gjestene skal få nattmat! ;-)
kehs Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2007 ja klart alle gjestene skal få mat, men mitt inntrykk er at man bestiller maassse mat og bare halvparten spiser...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Vi skal ikke ha middag før halv 7, er det da nødvendig med nattmat...?
pandabjørn Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 vi skal nok ha pølser i brød/lompe med tilbehør og skal serevere det rundt 24-01..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 ...Ikke velg pølser... Det er så simpelt.. Sodd eller kjøttsuppe er super nattmat, også fordi dere kan fryse ned restene og ha til middag seinere.
sussa4 Skrevet 3. mars 2007 #7 Skrevet 3. mars 2007 Vi skal ha gryterett og loff til alle sammen og jeg vet ikke når den skal serveres . Tar den nok når folk begynner å bli sultne igjen utover kvelden / natten.
pandabjørn Skrevet 3. mars 2007 #8 Skrevet 3. mars 2007 skal du liksom velge hva vi skal ha som nattmat nå da ANONYM feige f........som ikke tørr å skrive nicket ditt !! jeg synes kjøttsuppe heller er mere simelt hehe.. la oss få velge hva vi vil ha uten at du synes det er simelt da herregud !!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #9 Skrevet 3. mars 2007 Her kjører vi pølse med brød/lompe. Folk jubler når de hører at det er pølse. Nei, suppe som halvfulle folk søler utover golvet kan jeg styre min begeistring for. Vi serverer i 1tida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå