Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 mamma har mange barnebarn.. men hun passer det ene barnebarnet HVER dag.. føler jeg aldri kan spørre om hun kan passe babyen min for hun har jo alltid dette ene barnebarnet... for meg blir det feil å bruke besteforeldre som dagmamma...! de skal jo være besteforeldre!!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Folk er jo veldig forskjellige, men min mamma passer på å gjøre likt. En dag med hver. Men kan du ikke prate med ho om det da? Enig med deg at det er feil å bruke ho som dagmamma. Greit hvis ho bare har ett barnebarn, men hvis ho har mange så blir det feil..
Heidis mamma(25.10.06) Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 passer hun det andre barnebarnet før at foreldrene jobber?
ScaryMama Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Jeg ser ikke helt problemet med å la bestemor passe barnebarnet ofte? Jeg kan be mamma om å passe Nikolai når som helst, så lenge ikke hun er på jobb så gjør hun det mer enn gjerne. Hyggelig for meg for da får jeg gjort litt, og hyggelig for Nikolai som har en så snill bestemor som han koser seg masse med.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Dere er heldig som har besteforeldre så nært da syns jeg :-) Vi har sambos mamma som er 70 år 2 timer unna med båt og bil. Min Mamma har bare sett Lukas 2 ganger siden hun bor i Oslo ;-( og vi Nord! Huff, måtte bare :-/
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 ja er veldig heldig som har besteforeldrene nært.. og mamma er veldig snill og sier aldri nei til å passe.. men syns det er synd for det går jo utover de andre barnebarna da!! de trenger jo også å være sammen med bestemor... dessuten syns jeg ikke det er riktig overfor mamma at ho skal være dagmamma i en alder av 60 år. ho er ferdig med barn og skal være bestemor!! selvfølgelig kan ho passe barnebarna men tenk om ho skulle passet flere hver dag da...? så det blir jo så man ikke spør.. og mine barn mister da til med bestemora si!! mamma passer dette barnet fordi mora jobber og går skole. må også nevne at dette barnet har en annen bestemor som ikke blir spurt om å passe enda ho bor ikke langt unna heller!!! men det er såå mye lettere å la mamma passe hver dag! tror den andre bestemora gjerne ville hatt barnebarnet sitt innimellom også!!! takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå