VinterSol+2 Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 heihei:) om du er inne nå så har jeg sendt deg en pm.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 3. mars 2007 #2 Skrevet 3. mars 2007 Heisann! Fikk ikke sendt deg noe svar tilbake, fikk mld om at postkassen din kanskje var full?? Veldig artig at du kjenner mannen min fra før, og at vi har termin såpass likt:) Spørs nok om ikke barna våre kommer til å dra på leirer sammen etter hvert, ja! Hadde vært moro å treffes en gang, da.. Håper du finner fram til denne tråden igjen. Forsvinner veldig fort her inne...
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Dytter litt på denne jeg, så kanskje du ser den;)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 5. mars 2007 #4 Skrevet 5. mars 2007 Uææh! Her raser man fort nedover... Dytter igjen, jeg;)
VinterSol+2 Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2007 hei! hihi, mannen min har nettopp kommet hjem fra skottland, så da har det ikke blitt mye tid til BIM! (han pendler litt om dagen, ser du!) Har tømt postkassen min nå, men om du vil kan du legge meg til på msn eller noe( du er ingeniør er du ikke? sitter du sikkert med data på jobben en del:) ) boblepaa alfakrøll hotmail.com Så trivelig at vi skal ha barn så likt ja! Kjedelig at jeg ikke har truffet deg enda, egentlig, skulle komme og smugtitte i bryllupet deres, men så ble det jo datoendringer! Har sett bilder i juleposten til din svigermor da! hehe Var mye med mannen din da vi var tenåringer, veldig gode venner! Trist å miste kontakten såpass som vi har gjort, men går jo an å ta den opp igjen også da:) Vi flytter antagelig tilbake til Vestfold i løpet av et år-halvannet nå, blei en skikkelig bomtur hit til Notodden! Dessuten er det flest og best jobber for ingeniører i vestfolddistriktet om dagen, så da passer det jo bra. (mannen min som er ingeniøren hos oss, altså, ikke jeg. jeg driver på med litt-av-hvert-utdannelse som lærer og kunst/design jeg..) Men foretrekker Horten vi da, om vi får velge! Spennende med husbygging og alt dere driver med om dagen da! Har dere snakket om hvordan dere fordeler permisjon mellom dere og sånt, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå