mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Jeg har født 2 uten bedøvelse, har hatt bekkenløsning siden des. 2001 så jeg kan litt om smerte..... Har sklidd på isen utenfor her i dag, og lurer på om bekkenet detter av i natt... Håper ikke det da. Men det er lenge siden jeg har hatt så vondt at jeg ikke kan gå noe særlig. Har jo brodder liggende (etter anbefalinger fra lege og fysio) men det er jo bare for gamle skrotter, ikke for en spreking som meg. Så her sitter jeg da, med understellet i fatle og krykker innen rekkevidde. Jeg får nesten se om jeg kommer meg ut av sengen i morgen før jeg sier bu eller bæ.......
ettbarnsmammaen Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Ååååå, stakkars deg! Det høres vondt ut! Minner meg om at jeg også har kjøpt dyre, forhåpentligvis gode brodder som stort sett ligger i sekken eller i nettet i vognen..... Håper det vonde ikke sitter i så lenge! God bedring! :-)
Karomamma Skrevet 5. mars 2007 #3 Skrevet 5. mars 2007 Vi savnet deg, mamma søker barn!! Håper du er bedre og har kastet krykkene Det kommer flere lunsjer, vettu!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2007 Ja, også så irritert man blir på seg selv..... Jeg vet jo at sånne "utglidninger" med bena ikke er veldig heldig for en gammel skrott. Og når issvullene ligger burde man ta på seg brodder.... Jeg vet det jo, men det er vanskelig å bruke,- føler meg veeeeeeeeeeldig gammel da. Så nå gleder jeg meg til snøen forsvinner og veiene blir bare. Kunne trengt en tur til Holmsbu snart..... Litt svømming og massasje hadde gjort godt. Er en tanke bedre i dag, kan gå innendørs uten kykker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå