Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Er bare en uke siden jeg fødte, men har nå fått gnagsår av bindet... huff.. er så ekkelt.. Jeg blør ikke mye, kan gå mange timer uten å blø, også kommer det en kjempe ladning med blod. Så jeg kan ikke bruke truseinnlegg heller..
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 huff...vet dere hvorfor da?? er det infeksjons fare el no sånt?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Infeksjonsfare ja...derfor man også skal holde seg unna badekar og svømmebassenger, og bruke kondom hvis man skal ha sex. Men hadde det gått an å skaffe bokserlignende truser? Da er det ingen kant som gnager...for det er vel på sidene du får gnagsår?
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 2. mars 2007 #7 Skrevet 2. mars 2007 viss du blør etter 6 uke kan du.. fikk nu æ vite hos jm da! gjorde det å det gikk nu helt fint!!
Allean, Fia og lillebror Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Prøv Saba bind. De er sånne gamle-dagse bind, men de er kjempe myke og tykke. Hjelper når man er sår.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2007 #9 Skrevet 3. mars 2007 Det er stor fare for å samle opp bakterier i tampongen, og siden alt er så åpent ennå der nede etter fødselen er du fortsatt ekstra utsatt. Prøv enten veldig tykke bind, eller supertynne med god sugeevne. Jeg brukte de sistenevnte, og kjente ingenting gnagsår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå