Gå til innhold

Vi har juksa litt vi..., vedr barnehageplass.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt andeler i en barnehage for å få prioritet.... Har ikke barn der enda. Dessuten "misbruker" vi kontaktene vi har i den samme bhg for å vinne loddtrekningen som visstnok er helt korrupt.

Så får vi se om det funker....

Fy fela for et råttent system dette da enkli er!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne som du som gjør det råttent... Tenk på hva slags moral du vil lære ungene dine.

Skrevet

Fint å høre for oss som gjør det på den riktige måten og IKKE får plass, da.

Skrevet

Hvis det er noen trøst, HI, så hadde vi nok gjort det samme hvis det hadde vært mulig her. Riktig eller galt, så hjelper det sjelden å stå med lua i hånda.

Skrevet

Vi jukser oss også plass... Man må jo bruke de kontaktene man har. Men slik vi gjør det er det ikke ulovlig da...

Skrevet

Nei det er det jeg mener. Når jeg kontakter de og de sier det rett ut at det bare er å kjøpe andeler, så får man prioritet, kan jeg jo ikke la være.

Skal lære barnet mitt om moral jeg, han er bare litt liten enda! Det er dessuten viktig å stå opp litt for seg selv skal man komme noen vei her i livet og det er også viktig læring!

Systemet er råttent for det er fullt lovlig, bare mange som ikke gidder gå fra bhg til bhg å prate med de slik jeg har gjort og dermed fått denne informasjonen.

HI

Skrevet

hehe dere jukser, men det er ikke ulovlig???

Skrevet

Nei er du gal! Aldri gjort noe ulovlig i hele mitt liv jeg

HI

Skrevet

Kanskje juks er feil ordbruk. Jeg er bare så vant til å stille meg bakerst i køen, uten å prøve på noe annet... Denne gangen er vi heldige som har kjente som driver bhg, og vi blir prioritert av den grunn.

Skrevet

Barna våre går i en privat barnehage. Det er påkrevd å melde seg inn i stiftelsen som driver den for å få plass. Og da får man et ansiennitetsnummer for barnet. Alle med slikt nummer kommer foran alle som søker gjennom samordnet opptak som ikke har meldt seg inn på forhånd. Slik er systemet lagt opp. Og de kan ikke gå utenom høyt ansiennitetsnummer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...