tonebf Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2007 joda helt okey her, men har en liten gutt liggenes ved siden av meg med 40 i feber stakkars der dA? noe spennende som skjer en fredagskveld?
Snuppa! Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Ja,samme her. Jeg og Aurora har vært syk siden søndag,men begynner å bli litt bedre nå da heldigvis. Ellers er det lite spennende... Chatter litt med en jeg flørta litt med på byen forrige helg,så det må være det eneste spennende i såfall,hihi
tonebf Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2007 det er jo spennende da, lykke til håper jeg skal bli sammen xen min igjen jeg da, ble slutt forrige uke (ikke pappan) men men.... tror kansje ikke det blir oss men jeg håper sååååå mye..... ellers da, skole? jobb?
Snuppa! Skrevet 2. mars 2007 #6 Skrevet 2. mars 2007 Huff da,håper det ordner seg for dere da hvis det er det du vil Jeg jobber som frisør. Men blir mest sannsynlig skole til høsten. Du da?
tonebf Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2007 jeg går på skole... nå går jeg barn og ungdom, så skal jeg ta påbygning neste år så videre på sosionom eller barnevernspedagog... gleder meg til og bli ferdig utdannet og komme meg ut i jobb hvordan skole skal du gå til høsten da?
Snuppa! Skrevet 2. mars 2007 #8 Skrevet 2. mars 2007 Jeg må gå allmenn påbygning først... Så får vi se.. Aner egentlig ikke hva jeg vil videre. Men det er jo lurt å ha studiekompetanse i tilfelle jeg vil studere seinere evt. Skjønner godt et du gleder deg til å komme ut i jobb... Er det veeeldig travelt med studier og et barn?
tonebf Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. mars 2007 nei syns ikke det er så slitsomt jeg... syns det egentlig har gått veldig bra selvfølgelig er det litt slitsomt og skal sette seg ned med lekser og lese til prøve etter han har lagt seg men må bare så da går det okey gruer meg til pågygninga for tror det blir litt verre men skal klare det
Snuppa! Skrevet 2. mars 2007 #10 Skrevet 2. mars 2007 Ja,vi får syte litt til hverandre vi da Hvis vi begge to tar det til høsten!
tonebf Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. mars 2007 ja, greit og ha noen og klage til hvorhenn i landet er dere fra da? vestfold her
Snuppa! Skrevet 2. mars 2007 #12 Skrevet 2. mars 2007 Vi er fra Ålesund.. Flytta "hjem" etter det blei slutt med samboeren.. Dere da,lenge siden det blei slutt mellom deg og pappaen der? Hvis dere har vært sammen?
tonebf Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #13 Skrevet 2. mars 2007 ble slutt mellom meg og barnefar da jeg var 18 uker på vei, vi hadde vvært sammen 1 år og bodd sammen 2 mnd....
Snuppa! Skrevet 2. mars 2007 #14 Skrevet 2. mars 2007 Blei slutt her da lillesnupp var 5 mnd.. Er alltid vanskelig når det er barn involvert vanskelig å komme over også syns jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå