Gå til innhold

hvordan reagerte den eldste på den lille?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min var 15 måneder og ordet baby lærte ho seg med engang ho så babyen... ho var veldig forsiktig.. turte såvidt å ta på ho i begynnelsen.. men skulle se på baby hele tiden!!:)

jenta mi som hadde gitt mamma såå mange klemmer hele tiden ble så opptatt av baby at det ble nesten ingen klemmer til mamma den første tiden... men BABY fikk MASSE klemmer;) hihi....

har ikke vært noe sjalu.. og nå er eldste snart 2 år.. og minste 8 måneder og når største gjemmer seg og sier bø eller tittei så ler minstejenta så herlig.. og de ler høyt i kor begge to.. da vet jeg at jeg er utrolig glad jeg fikk to tette.. de har mye glede av hverandre når de blir så tette da...:)

største har også vært med å hente bleie og andre ting når vi steller babyen.. det syns ho er morro.. legger teppe over henne og henter leker til ho!!:)

tror ho er veldig glad i lillesøster.. det er ikke vanskelig å se:)

Lykke til:)

Skrevet

Har 13 mnd mellom guttene mine. Eldstemann har vært veldig opptatt av minsten siden han kom. Koser på han hele tiden, prater med veldig lys stemme, skal gi han smokk og gulpekluter m.m. Han er kjempesøt med broren sin, men må selvfølgelig passes på hele tiden, har nemlig ikke helt peiling på hvor mye (lite) en liten tass tåler :)

Skrevet

14 mnd mellom mine også. Eldstemann skal kose masse, litt harde koser noen ganger, men går helt fint. Ikke vært sjalu enda, den minste er 3 mnd nå. Eldstemann gjør seg til og den minste gliser og "prater".

Skrevet

Min sønn var 20 mnd da han ble storebror. Ingen sjalusi, han bare peker på henne og sier "bebi". Så søtt.

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...