Gå til innhold

Nei, nå får jeg slutte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....Er jo bare meg her inne, jo.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kom akkurat og ser at du har lagt ned em imponerende innsats med å svare på innlegg :-)

Skrevet

Ja, litt rart det der.....jeg har det liksom med å holde på her inne for meg selv når dere andre holder på med andre ting, jeg..... Men hyggelig at du også stikker innom, da!

Lurte på om jeg skulle prøve å sette en bolledeig. Har litt lyst på bollene til Dritgrei, men det er en del som bør ryddes her. Sent begynner det å bli også. Har egentlig ikke tid til å sitte her heller......

Skrevet

- neida! eg er også innom en snartur, sjølv har eg det også med å stikke innom her når alle andre har pause............Har vore lite aktiv i det siste, snuppa lar ikkje mor dibbe so mykje på dagtid lenger........, men vi kjem strekt tilbake!

Skrevet

Sånn er det her også når Nussa er våken. Men en gang jeg setter meg vd pc'n kommer hun og vil opp på fanget. Der krafser hun etter tastaturet på laptopen. Har et par ganger greid å få løs et par taster......

Innenfor der jeg sitter står cd'ene. Å rive ut dem er også en yndligsbeskjeftigelse. Det er egentlig et nei-område, men det hender - kremt - at jeg lar henne holde på litt der så jeg kan få gjort ferdig det jeg holder på med.

Skrevet

he-he, ja cd-er er frykteli spennande. Her har ho ikkje fått heilt tak på dei enda, når ho endelig er ved cd-hylla, forsvinn ho like fort, ho ålar seg bakover, så det er ikkje lett å få tak på noke då...........

Men det er merkelig for en magnet tastaturet er på desse små, prøver å `gøyme`det for ho av og til når ho sit på fanget, men ho klarer nesten alltid å nå det uansett...............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...