Gå til innhold

Vognvidunderne??!!!hrmf...


Florry- m 1 stor og 1 liten

Anbefalte innlegg

Jeg blir gjerne med på tur, men om det er vidundere som må trilles må jeg holde meg hjemme :0) hahahaha. Jeg er ikke bitt av vognbasillen og triller rundt i Kines gamle vogn og den er ikke "to-die-for" akkurat!! hehe, men til våren blir det ny sportsvogn, så jeg får bare smøre meg litt med tålmodighet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehehehehehehehehehehehehehe....

 

 

stol på meg, vogna di er et vidunder den også...den triller da, gjør den ikke? Og har da fire hjul? Da er den VID-UNDERLIG! knis.. og så lenge vi kommer oss frem til et bestemmelsessted, så er det da også et under...hihi..,

 

Underlig...jeg undres...hmm...haha... er visst i et filosofisk hjørne i kveld... Lurer på...er det vinen som snakker tro?? (veldig god vin forresten, Chapelle Du Bois...)

 

tjihi

 

 

GOD KVELD alle sammen!! Måtte de små barna sove søtt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare en liten sidekommentar her...

 

om vogna har 3 elle 4 hjul så spiller ikke det noen rolle altså!! Bare så jeg ikke tråkker noen på tærne her!! knis.. (eller ruller over dem...) nei, nå må jeg slutte, den dårlige humoren min smitter visst over på tråden her! Huff og huff...

 

 

GOOOOOOOOOOOOD kveld (igjen..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har jo gjort fremskritt...; Fem år forsinket har jeg nå fått smurt vogna- så nå høres jeg ihvertfall ikke 1 km unna....for den KNIRKET altså-MYE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg ler meg skakk! Dere er morsomme! Det er altfor mange 1.gangsmammaer her, tror nå jeg, hihihihi, med nye vognmodeller!.... Og så har vi jo Mona med tyttebæra si, da, men hun har jo dilla, fnis, så hun er unnskyldt, hihihihi.... Jeg har visst dilla på jakker, ifølge venninna mi, men med den svære midjen jeg har fått, så er det kun et fåtall jakker å briefe rundt i, hihihi, så den dillaen har jeg måtte temme, hehehe.. Jeg kan trøste deg med at vi har kjøpt brukt vogn på finn.no, (men ny sportsvogn med harde hjul, som vi skal bruke utover), hehehe, det var visst ikke til trøst, bortsett fra de harde hjulene, da....Fnis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihihihihi...

 

Vogn må man ha!! Og om den er ny eller gammel spiller jo ingen rolle da.. Er jo ikke det som teller... (eller er det? knis..) Som regel så bør man vel være passe fornøyd om man har en vogn som passer barnet og som er god å trille... Men jeg hadde litt flere kriterier jeg da:

 

-sporty

-lett

-tøff

-fancy

-praktiske små detaljer

-vendbar kjøreretning

-4 (IKKE 3!!) hjul (pga stabilitet/ stødighet)

-trillekomfort

-pris (kjøpte jo på salg...;-))

 

 

Så - kall meg gjerne vogngal! Men jeg er sikker på at Emma er strålende fornøyd med mammas valg! Hun setter nok STOOOOR pris på ny vogn...knis..

 

Emma ligger nå på gulvet og ruller seg rundt og dytter seg i alle retninger på gulvet... hun har plutselig oppdaget at hun faktisk kan komme seg forskjellige nye steder! Veldig spennende å ligge på gulvet og se på bordet f.eks, og faktisk klare å rulle seg bort til det!! Og havne under...knis...det e rnesten det beste! Veldig spennende å ligge under bordet.. Da er det latter og hyl! hehe, veldig festlig.. rart igrunn...hmm..

 

For å summere alt som blir sagt om vogn: jeg hadde ikke klart meg uten... ;-)

 

Ha en fin fin dag jenter!! Og Emma hilser til alle små!! ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...