Gå til innhold

Fødselsstripa - når forsvinner den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk min fødselsstripe etter fødselen. Lurer på når den har tenkt til å forsvinne.. Noen som har hatt det og vet litt mer enn meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er faktisk ikke helt sikker på når den var borte, men tror den forsvant lenge før 6 mnd i allefall...?

Skrevet

Ca 4mnd siden jeg fødte nå, og den er ikke helet borte enda. Jeg har hørt at man kan "skrubbe/skrape" den litt bort. Det funket litt på meg , hvertfall akkurat der den var i navelen.

Skrevet

Så den blir borte etterhvert? Legen min sa at den aldri forsvinner! Nå ble jeg glad!!!!

Skrevet

Jeg har min enda.. gutten min er 5 mnd. Men den er litt svakere da.

Skrevet

fysioterapauten min sa at den ikke vil forsvinne helt for dette er en brist i muskulaturen under huden.. men min har gradvis blitt svakere..

Gjest otilie79 og Nora Helene
Skrevet

Er ikke fødselsstripa de mørke hårene som går i ei stripe over magen? Skal ikke de bare bli bleke igjen?

Skrevet

hehe, vel jeg har ingen hår;) trodde det var en brunere stripe i huden....det er i hvertfall min.

Skrevet

5 mnd etter fødselen er stripen sterk falmet, men jeg har brukt skrubbekrem av og til. Det har hjulpet.

Skrevet

Min er helt borte vekk, og det har den vært en stund. Kan tenke meg den forsvant rundt 5 mnd etter fødselen ;-) Kanskje før!

Skrevet

Jeg har min enda, men svakere da.

5 mnd siden jeg fødte.

Har prøvd å skrubbe den vekk men d hjelper ikke, hjalp inni navlen da.

Den blekner sakte men sikkert tror jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...