catrine b Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 usikker på test... er det mulig at mine tester er negative eller pos..., er litt usikker. tok første test på mandags kveld - kjempe svak(billigtester), vanskelig å se om den var rosa. tok en ny en tirsdagsmorgen - samme da omtrent, litt sterkere (newgeneration). tok en ny en på torsdagskveld - synes jeg kunne skimte rosa farge i streken. dette kan vel ikke være skyggestreker...noen som vet????
Dragemor Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 Er ikke sikker, men er du over tia nå? Noen får ikke skikkelig utslag før flere dager over forventet mens dato. Prøv ClearBlue, den gav kraftig utslag på meg... Lykke til:)
Solskinnsjenta Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Vanligvis skal du ikke kunne se noe som helst på en negativ test, hverken skyggestreker, svake rosa streker eller noen ting. Vil også anbefale CB vanlig, den gav utslag på meg 3 dager før ikm.
Tesse1986 Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 ja clearblue er best, den slår ut uansett hvor langt du er, det gjør ikke mange andre!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 3. mars 2007 #5 Skrevet 3. mars 2007 Jeg brukte også Clearblue, men den slo ikke ut før 4-5 dager etter IKM, bare så du er klar over det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå