Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt sparker meg nedover i bakåpningen ....

Gosj for en merkelig følelse. Føles nesten som om han skal lufte foten litt ut av hullet der *fnis*

Rødmer nesten her jeg sitter jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha:) Høres ikke særlig behagelig ut... Her sparker det bare i magen og avogtil nedover så den treffer blæra eller noe..rare saker:)

Termin på samme dag, vi:)

Skrevet

hihi det er veldig merkelig foelelse - husker det fra sist gang. bare vent til den lille blir enda sterkere -da kjenner du det enda bedre og det kan bli skikkelig ubehagelig til tider. men men - det er naa morsomt ogsaa da.

Skrevet

Gleder meg ikke til det blir verre nei *humre*

Kjennes ut som diiiigre luftbobler som smeller i baken nå.. haha! Vanskelig å forklare..

Artig vi er fler som har termin samme dag ;)

Skrevet

Sånn fikk jeg for første gang igår. Lå på sofaen sammen med samboer og plutselig holdt på å le meg ihjel. Måtte forklare hva det var da.. Det kjentes jo ut som om en fisk sprellet i rumpa...Ekkelt synes jeg.. Erta gjorde det flere ganger.. Av en eller annen grunn har jeg aldri tenkt på at de sparker den veien en gang.. Hehe.. Min første og trodde på en måte at de bare sparket utover.. Vanskelig å forklare.. Følte meg lite lur når jeg skjønte hvor lite logisk jg var.. Hehe. Håper ikke Erta sparker masse innover/nedover da, for synes det var ekkelt.. Ubehagelig på en måte...Hehe..

Skrevet

Ja, det er en ganske spesiell følelse!! Heheh

Jeg er også førstegangs, og skvatt bra til når det første endetarmsparket kom.. *fnis*

Skrevet

Har ikke sparket slik idag og det er jeg glad for :) Likte det ikke så veldig godt... Hehe.. Men det er mange ting vi bare må venne oss til, for slik er det bare liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...