susemor-3 små Skrevet 2. mars 2007 #1 Skrevet 2. mars 2007 Jenta mi på 2,5 år er blitt veldig opptatt av Tornerose for tiden. Hun går rundt og synger sangen, og "leser" i boka... Ole Brumm og vennene er også populære, men kan ikke måle seg med Tornerose, hehe? Hva med deres?
übermamma *5 pp* Skrevet 2. mars 2007 #2 Skrevet 2. mars 2007 OLe brumm og Elias! Har vært Elias leeenge,men ole brumm er her for å bli tydeligvis!!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2007 #3 Skrevet 2. mars 2007 Gutten min på 3 år elsker Peter Pan! I tillegg har vi klart å få han interessert i Kardemommeby...noe jeg syns er veldig koselig!
2 søte små gutter Skrevet 2. mars 2007 #4 Skrevet 2. mars 2007 Elias og Bilen Brum. Og postmann pat, veldig opphengt i postbiler siden jeg kjører post.....
2iApril Skrevet 2. mars 2007 #5 Skrevet 2. mars 2007 Datteren min ble 2 år i går, og er Pippi frelst. Hun så henne på barne TV (søndager) for 1 måned siden, og har snakket om henne siden. Hun har villet ha Pippi fletter og vi har sunget Pippi sangen. I går fikk hun film, bok, dukke og Pippi hår så det var stor stas. Traktor Tom er også veldig populær, hun fikk velge bok selv i bokhandelen, og valgte da denne (uten at hun hadde sett den før) og den hadde DVD så den har vi måttet spille noen ganger... Snart tobarnsmor
barn_3 Skrevet 3. mars 2007 #6 Skrevet 3. mars 2007 postmann pat, gråtass, kaptein sabeltann, mumitrollet
furia Skrevet 3. mars 2007 #8 Skrevet 3. mars 2007 Tingeling.... Ingen over ingen ved siden av ) Så alt som har med alver å gjøre er tingen!! Hun er 3 år.
Propellmamma til 2 Skrevet 3. mars 2007 #9 Skrevet 3. mars 2007 Snuppa vår på snart 3 elsker prinsesser; snehvit, tornerose, askepott, ariel, sjasmin... Kan tenke deg hun elsket Disney on Ice i år!! Hun sier ofte at hun er en prinsesse og jeg er visst da dronning... Ellers liker hun Kaptein Sabeltann og alle rollene der. Hun deler ofte ut roller: du er Sunniva, du er Langemann osv, men hun er alltid selveste Kaptein Sabeltann!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå