Gå til innhold

Hvilke tema/figurer/eventyr er barnet ditt interessert i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 2,5 år er blitt veldig opptatt av Tornerose for tiden. Hun går rundt og synger sangen, og "leser" i boka... Ole Brumm og vennene er også populære, men kan ikke måle seg med Tornerose, hehe?

Hva med deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OLe brumm og Elias! Har vært Elias leeenge,men ole brumm er her for å bli tydeligvis!!

Skrevet

Gutten min på 3 år elsker Peter Pan! I tillegg har vi klart å få han interessert i Kardemommeby...noe jeg syns er veldig koselig!

Skrevet

Elias og Bilen Brum. Og postmann pat, veldig opphengt i postbiler siden jeg kjører post.....

Skrevet

Datteren min ble 2 år i går, og er Pippi frelst. Hun så henne på barne TV (søndager) for 1 måned siden, og har snakket om henne siden. Hun har villet ha Pippi fletter og vi har sunget Pippi sangen. I går fikk hun film, bok, dukke og Pippi hår så det var stor stas.

Traktor Tom er også veldig populær, hun fikk velge bok selv i bokhandelen, og valgte da denne (uten at hun hadde sett den før) og den hadde DVD så den har vi måttet spille noen ganger...

Snart tobarnsmor

Skrevet

postmann pat, gråtass, kaptein sabeltann, mumitrollet

Skrevet

Elias og gråtass er det store akkuart nå :)

Skrevet

Tingeling.... Ingen over ingen ved siden av :o) Så alt som har med alver å gjøre er tingen!! Hun er 3 år.

Skrevet

Snuppa vår på snart 3 elsker prinsesser; snehvit, tornerose, askepott, ariel, sjasmin... Kan tenke deg hun elsket Disney on Ice i år!! Hun sier ofte at hun er en prinsesse og jeg er visst da dronning...

Ellers liker hun Kaptein Sabeltann og alle rollene der. Hun deler ofte ut roller: du er Sunniva, du er Langemann osv, men hun er alltid selveste Kaptein Sabeltann!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...