Gå til innhold

3D I BODØ!!??!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor lang ventetid det er på 3D i Bodø, og evt hva det koster.

Det er stengt nede ved sjøgata på fredager, så jeg får ikke vite noe før evt mandag, og det er sååååå lenge til.......... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm..vet ikke hvor lang vente tid det er,men jeg ringte dem i januar for å bestille time å da hadde de ikke noe ledig fremover,før etter det var for seint for meg.Jeg er nå i uke 24.og etter uke 32 tar dem ikke 3D.ta kontakt med de så fort som mulig om du ønsker 3D.og sett deg opp på ringeliste dersom det er opptatt.vi var så heldige å ble oppringt:o)

koster litt over 500kr

Skrevet

FINS DET 3D UL I BODØ????!!!!!! :.( Hadde sååå lyst til å SE den lille! nå er det aaalt for sent! er 34+5 i dag.... *snufs*

Skrevet

Neeei!ka dumt. Han steffensen har 3D.

Skrevet

men nå har du ikke lenge igjen til termin da:o)

Skrevet

Er det kun Steffensen som har 3D i Bodø?

Får man en slik CD + bilder?

Skrevet

tror det er bare han som har ja. aner ikke, bilder værtfall.skal dit 17.April vi.Tror ikke du får ul timen på dvd der-med tanke på prisen

Skrevet

Hmmm. :)

Når bestilte du time da? (hvor lenge har du måttet vente?)

Er jo skrekkelig utålmodig jeg da, og det ser ut til å være en stund å vente.....æsjjj.

Men tusen takk for all hjelp!!

Er en del klokere nå.

Skrevet

Jeg har vært på 3D i sjøgata 1, kjempemoro!!

Men dere må bestille i god tid.. Fikk ikke CD da bare bilder.

Skrevet

Å,har du vært-så heldig!Syns du det var verdt turen dit?Ble bilden klare/fine?:)

Til anonym over: Ringte dit ret etter nyttår jeg.var ikke kommet så langt på vei da,men skulle egentlig bare ringe for å høre.Å da hadde de opptatt til en stund over påske(noe som ble for sent for oss-etter uke 32) men bad de ringe dersom de fikk skviset med inn noen sted.Å de ringte for 14 dager -3uker siden,eller noe sånt:)

Skrevet

Til Candi..

Hvor lenge måtte du vente før du fikk time til 3D?

Jeg er i uke 22 nå, og dersom det er lang ventetid rekker jeg det vel ikke..... :-(

Skrevet

Hei.

Det var nok litt tilfeldig da jeg hadde time der fra før. Jeg måtte vente ca 1 mnd da jeg skulle dit av andre årsaker, men han tok ultralyd (vanlig og 3d) for jeg var i uke 12. Det var jo ganske tidlig men kunne se jentas trekk klart å tydelig(kjønn også), ganske snodig. Skal tilbake i uke 24, er nå i uke 18..

Jeg ville nok ringt for å høre..

Skrevet

Takk for svar... :)

Ja får ringe over helga å høre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...